ontrack
New member
Tervehdys
Olen huomenna (?) menossa hakemaan uudenkarheaa Monsteria (S4R) kaupasta.
Kysymysmerkki siksi, että olen eteläisessä Italiassa, joten kaikki ei toimi ihan ennakoidulla tavalla. Ratkesin ostamaan liikkeen demopyörän omasta mielestäni kohtalaiseen hintaan. Asun sadan metrin päässä paikallisesta Ducatikaupasta. Pyörät huutelivat aidan takaa niin kutsuvasti etten voinut vastustaa. Pyörällä on ajettu 1500km.
Väittävät tietenkin kaiken olevan kunnossa. Huolellisen tarkastelun (renkaanpotkimista, nenänkaivuuta, kylmiä tyyppejä etc.) sekä ajon jälkeen kaikki tosiaan vaikuttaa olevan kunnossa. Kuinka tärkeää on mielestänne sisäänajo valmistajan ohjeiden mukaan ?
Todennäköisesti joku tyypit ottanut on kierrättänyt suosituksia korkeammalle.
Muistuuko mieleen mitään hyviä vinkkejä/suosituksia mihin kannattaisi kiinnittää huomiota ensimmäisten (tuhansien) kilometrien aikana.
Olen huomenna (?) menossa hakemaan uudenkarheaa Monsteria (S4R) kaupasta.
Väittävät tietenkin kaiken olevan kunnossa. Huolellisen tarkastelun (renkaanpotkimista, nenänkaivuuta, kylmiä tyyppejä etc.) sekä ajon jälkeen kaikki tosiaan vaikuttaa olevan kunnossa. Kuinka tärkeää on mielestänne sisäänajo valmistajan ohjeiden mukaan ?
Todennäköisesti joku tyypit ottanut on kierrättänyt suosituksia korkeammalle.
Muistuuko mieleen mitään hyviä vinkkejä/suosituksia mihin kannattaisi kiinnittää huomiota ensimmäisten (tuhansien) kilometrien aikana.