Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän noissa rivinelosissa edes ole mitään moottorijarrua..olenko mä oikeasti ainoa tällä foorumilla kuka ei käytä moottorijarrutusta?![]()
Mutkat menee joko veto- tai jarru päällä. Mä en ainakaan ole huomannut tarvitsevani kytkintä mutkassa???Eihän noissa rivinelosissa edes ole mitään moottorijarrua..olenko mä oikeasti ainoa tällä foorumilla kuka ei käytä moottorijarrutusta?![]()
![]()
edit: Ainiin.. tuletko aina mutkaan vapaalla, kytkin pohjassa tai veto päällä?
Haluaisin nähdä sun ajavan jos et moottorijarruta missään tilanteessa. On varmaan mielenkiintoinen tapa ajaa pyörää.Mutkat menee joko veto- tai jarru päällä. Mä en ainakaan ole huomannut tarvitsevani kytkintä mutkassa???Eihän noissa rivinelosissa edes ole mitään moottorijarrua..olenko mä oikeasti ainoa tällä foorumilla kuka ei käytä moottorijarrutusta?![]()
![]()
edit: Ainiin.. tuletko aina mutkaan vapaalla, kytkin pohjassa tai veto päällä?
Joo, ilmeisesti asia on näin. Itekkin kosken jarruihin tosi harvoin, silloinkin vain kevyesti.Ainakin mutkatiellä on nopeus väärä jos ei pyörän moottorijarrutus ( sylinteriluvusta tai -asennosta riippumatta ) riitä vaan pitää turvautua jarruihin normaalissa ajotilanteessa...![]()
juurikin näinMoottorilla mahdollisimman paljon varsinkin golf-kenttien ja vastaavien kohdalla, mahdollisimman pienellä vaihteella ja kovilla kierroksilla. Kunnon pauke pitää golffarin hereillä.![]()