Suosittelen hankkimaan jonkun manuaalin, niissä on yleensä tarkat ohjeet purkamisesta ja kasaamisesta, kiristysmomentteineen.
Jos kuitenkin jätät manuaalin hommaamatta niin ota runsaasti valokuvia johtojen/vaijerien/letkujen reiteistä, yllättävän hankalaa miettiä että mikäs letku siitä kytkinkopan sivusta menikään...
Purkamaan joudut katteet, bemsatankki, syyläri, johdotuksen, öljynjäähdyttimen, ketjut pois, pakoputki...
Suosittelen ottamaan etulokasuojan ja eturenkaan pois että on enemmän tilaa, keulapukki on kova sana...
Kun irroitat viimeisiä pultteja kannattaa koneen alla olla vaikka hallitunkki jossa on pyörät, yksin ei oikein kannata konetta punnertaa pois, ei se mitenkään jumalattoman painava ole mutta jos tippuu siitä tunkin päältä niin vaurioita tulee.
Omat kokemukset on 01 tonnisesta mutta tuskin paljoakaan eroaa, kannattaa puhdistaa mahdollisimman hyvin kaikki paikat katteiden ja tankin irroittamisen jälkeen.