• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörä kaadettu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja niko80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

niko80

New member
Elikkäs oli joku huligaani käyny tyrkkäämässä mun pyörän nurin eilen illalla. Tulin töistä kotiin siinä kymmenen aikoihin, kahdeltatoista kurkkasin vielä pihalle ennen nukkumaan menoa ja mopotin oli nurin oikealla kyljellään! Prkl!
veryangry.gif

Tuloksena: peili palasina, vilkku naarmuilla, kate halki vilkun päältä, parit naarmut sivukatteessa ja ohjaustangon päässä, jalkatapista murtui palanen ja äänenvaimentimeen tuli pieni jälki. Vakuutukseen menee mut kyllähän se v****taa ku tollasta tapahtuu. Ei paljon toisten omaisuutta kunnioiteta.

edit:
Tapahtui Oulussa, Kaijonharjussa.

Tervetuloa kerhoon.

Muutama kesä sitten mun prätkän kaatoi joku hörhö, jäipä vielä kiinni itse teosta. Mutta tässä iki-ihanassa hyvinvointi-Suolessamme kyseisen heebon päätä vähän siliteltiin, enkä saanut koskaan mitään korvauksia.

Kärsimyksenä oli 150 € ja paska maku
kaboom.gif

Viime kesänä tapahtui itselle sama juttu. Aamulla kun olin lähdössä duuniin niin pyörä makasi kadulla.Vituttaa maksella noita omavastuita sen takia että jollekulle ottaa liikaa luonnon päälle se, että toisilla on pyörä.

Mulkoilin naapurin kloppeja "minä tiedän mitä teit" katseella loppukesän.

Pystytä pyörän viereen kyltti jossa lukee "ei haittaa persaukiset, rahaa on ja tällä saa naisia" ja jää päivystämään siihen lähimaastoon, luulisi terroristien tarttuvan täkyyn
wink.gif

Kuulostaa aika tutulta hommalta... Muutama vuosi sitten kaijonharjussa meikäläisen vfr:n tankkiin oli viikonlopun aikana lyöty jollain halolla tai vastaavalla. Pyörä oli jo seisonta vakuutuksissa, mutta en ollut kerennyt viedä sitä säilöön. No meni se kuitenkin ilkivaltavakuutuksen piikkiin, mutta vit..us oli aika kova.

Viime kesänä tapahtui itselle sama juttu. Aamulla kun olin lähdössä duuniin niin pyörä makasi kadulla.Vituttaa maksella noita omavastuita sen takia että jollekulle ottaa liikaa luonnon päälle se, että toisilla on pyörä.

Pystytä pyörän viereen kyltti jossa lukee "ei haittaa persaukiset, rahaa on ja tällä saa naisia" ja jää päivystämään siihen lähimaastoon, luulisi terroristien tarttuvan täkyyn  
wink.gif
Oliko toi ylioppilaankadulla?

wink.gif
Oliko toi ylioppilaankadulla?
Kyllä.

Näin pyöräsi noin kello kuuden aikaan aamulla kumollaan. En uskaltanut koskea.
Ite taisin saapua paikalle vähän ennen seiskaa. Siinä kyllä kävi sikäli onni onnettomuudessa että se oli kaatunut rotvallia päin siten että ainoastaan äänäri, vilkku ja tangon paino ottivat vahinkoa. Siinä "hervanta campingissä" tien toisella puolella oli joku noin kuukautta myöhemmin työntänyt jonkun piikin tai vastaavan takarenkaaseen. Tai no varmuutta asiasta ei ole mutta epäilen että niin siinä kävi. Siiinä parkissa joku piti myös pyöräänsä, mallia en muista mutta vanhempi matkapyörä. Joskus huomasin että siitä oli antenni revitty pois ja taisi olla peili tai jotakin muuta myös rikottu. Nyt oon muuttanut sieltä suunnalta pois, saa kattoa josko nyt säilyisi pyörä vähän paremmin ehjänä parkissa.

Näin pyöräsi noin kello kuuden aikaan aamulla kumollaan. En uskaltanut koskea.
Ite taisin saapua paikalle vähän ennen seiskaa. Siinä kyllä kävi sikäli onni onnettomuudessa että se oli kaatunut rotvallia päin siten että ainoastaan äänäri, vilkku ja tangon paino ottivat vahinkoa. Siinä "hervanta campingissä" tien toisella puolella oli  joku noin kuukautta myöhemmin työntänyt jonkun piikin tai vastaavan takarenkaaseen. Tai no varmuutta asiasta ei ole mutta epäilen että niin siinä kävi. Siiinä parkissa joku piti myös pyöräänsä, mallia en muista mutta vanhempi matkapyörä. Joskus huomasin että siitä oli antenni revitty pois ja taisi olla peili tai jotakin muuta myös rikottu. Nyt oon muuttanut sieltä suunnalta pois, saa kattoa josko nyt säilyisi pyörä vähän paremmin ehjänä parkissa.
Muistatko päivämäärää?

Multa noin samoihin aikoihin vietiin Paavo Kolin kadulta kuussatku zzr. Voi olla samaa narkkiporukkaa. Samalla oli käyty parissa autossa ja yhdestä oli viety kypärä. Narkki ei saanu zetoria käyntiin ja se löytyi suolijärven rannasta lunastuskunnossa. Istuin oli veressä ja narkki jäi kiinni dna näytteen perusteella. Syytteitä sai 21 kpl. ja lähti takas istumaan kylmäkoskelle.

Mutta tässä iki-ihanassa hyvinvointi-Suolessamme kyseisen heebon päätä vähän siliteltiin, enkä saanut koskaan mitään korvauksia.

Kärsimyksenä oli 150 € ja paska maku
kaboom.gif
Tuo on kyllä valitettava mutta todellinen ongelma, kun nämä ongelmakaverit eivät joudu tekosistaan vastuuseen. Eikä tuo oman käden oikeuden
kaboom.gif
antaminen tuo muuta kuin itselle "maksamista"

-C9B5R4-

Multa noin samoihin aikoihin vietiin Paavo Kolin kadulta kuussatku zzr. Voi olla samaa narkkiporukkaa. Samalla oli käyty parissa autossa ja yhdestä oli viety kypärä. Narkki ei saanu zetoria käyntiin ja se löytyi suolijärven rannasta lunastuskunnossa. Istuin oli veressä ja narkki jäi kiinni dna näytteen perusteella. Syytteitä sai 21 kpl. ja lähti takas istumaan kylmäkoskelle.
Toivottavasti oli loukannut itsensä pahasti. Siellä oli aina aamusin jännittämistä kun lähti kävelemään pyörää kohti että onko se vielä pystyssä tai edes tallella.

Edellistä pyörää koitti multa varastaa joskus joku narkki joka myös jäi kiinni. Se ressukka ei ollut tosin saanut muuta aikaiseksi kuin rikottua johdot ja jäi kiinni ilmeisesti siten että ite tunnisti, syytteitä oli ja kymmeniä sillä silloin tulossa. Tämä tosin tapahtui eri paikkakunnalla joten ei kaikki paha sentään sillä seudulla tapahdu.
wink.gif

Eivät ilmeisesti keksi. Vituttaa, kun vappuna joku oli rikkonu virtalukon ja lommonnu tankin siinä samassa...
mad.gif
Niin vakuutuksiin menee, mut silti... Hälytin on ostoslistalla ja maila on esillä. Et kokeilkaa uudestaan!
033102bebe_1_prv.gif

Suomessa on jotain vikaa, kun hyysätään kaiken maailman narkkiksii ja alkoholisteja ja rahastetaan törkeellä tavalla niitä jotkä kovalla työllä yrittävät itselleen jotain saada. Onneksi oma moppe on aina tallissa yöt, ei varmaan tulis unta öisin muuten. Kerran autoon murtaumiseen heränneenä, jotenkin kaikki pihalta kuuluvat kolinat herättää. Narkkis pääsi karkuun, auton lukko edelleen paskana, loppujen lopuksi onneksi en ladannut pistoolilla selkään joka kyllä kädessä ladattuna oli
veryangry.gif
, mieli teki kyl p..keleesti. Pari lipasta olis varmaan riittänyt alkuun
pftroest.gif
"mulkulle"

Oma kokemus on 4 vuoden takaa kun olin tullut mopottimella töihin ja parin tunnin päästä duunikaveri käveli sisään katkennut jalkatappi kädessä ja sanoi että tää tippu sun pyörästä!! Olin siinä että mitä helv... ja menin kahtomaan mitä oli käynyt niin kaveri oli pakitellut mun pyörää päin ja siinähän se oli sitten kaatunut! Olipahan kaveri vielä nostanut pyörän pystyyn ja onnistunut kaatamaan sen toisellekin kyljelle! Selitys oli legendaarinen: No ku mä oon aina pakittanut tähän ruutuun
ghostface.gif
!!

Mikä ihmisiä nykyään vaivaa kun ei kunnioita mitään mikä ei ole omaa
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
!!

Back