Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä.vika ei oo opetuksessa vaan välinpitämättömyydestä ja kiireestä. ehkä tuohon vois lisätä vielä tyhmyyden....
Tässä tapauksessa sillä ei tainnut olla väliä, kaverilla ei ollut korttia. Jos sillä joskus sellainen on ollut, niin opetus ei varmaan mennyt perille.Panee miettimään miettimään mikä on vikana suomalaisessa ajo-opetukessa.
Niin, tai miksi moottoripyöräilijä ei näe autoilijaa?Voi vietävä, näitä sattuu liikaa.
Panee miettimään miettimään mikä on vikana suomalaisessa ajo-opetukessa.
Miten ei autokuski näe moottoripyörää, kun itse bongaan sen jo kaukaa ja aina sydämessä sykähtää.
Jos olen autolla liikkeellä.
Samaa mieltä, mutta tätä forumia kun lukee, niin se vaikuttaa olevan mitä ihannoitavinta touhua.Samaa mieltä, ei kortittomalta autoilijalta voi mitään vaatia. Jo pelkkä kortitta ajaminen osoittaa edesvastuuttomuutta ja ennenkaikkea välinpitämättömyyttä muuta liikennettä kohtaan.
sanoi:Cute Lähetetty Elo. 15 2009,15:37Voi vietävä, näitä sattuu liikaa.
Miten ei autokuski näe moottoripyörää, kun itse bongaan sen jo kaukaa ja aina sydämessä sykähtää.
Tässä ilmeisesti kyseessä nyt kortiton kuski eikä ajokiellossa oleva. Kaksi eri asiaa nusnusSamaa mieltä, mutta tätä forumia kun lukee, niin se vaikuttaa olevan mitä ihannoitavinta touhua.Samaa mieltä, ei kortittomalta autoilijalta voi mitään vaatia. Jo pelkkä kortitta ajaminen osoittaa edesvastuuttomuutta ja ennenkaikkea välinpitämättömyyttä muuta liikennettä kohtaan.
Etupää kestänee irtoamatta max 5-10G hidastuvuuden (vääntyy kyllä jo pienemmälläkin voimalla). Kukkahattukin voisi laskea, jos osaisi, kuinka valtava alkunopeus vaaditaan, että tuollaisiin hidastuvuuksiin pääsee esimerkiksi silloin, jos mp pysähtyy 30 cm matkalla. Tämä ei tietenkään sulje pois sitä vaihtoehtoa, että nopeutta on ollut esimerkiksi 450 km/h, mutta on naurettavaa väittää, että pyörän etupään vaurioituminen kertoisi kovasta vauhdista.Ihan vain tiedoksi pyörä menee helposti kahtia myös n. 50 - 60 km / h vauhdista. Ko. tapauksessa salettiin lähtenyt vain etuhaarukka irti keulaan kohdistuneen törmäyksen takia. Siihen ei vauhtia tarvi välttämättä ees sitä 50 km / h.. ja kyllä olen nähnyt kolarin jossa pyörät ovat menneet kahtia ja vauhtia alle 60 km / h.. ja molemmat uusia pyöriä.
Ja mistähän tämä on tempaistu, karvahatustako? Ihme kun hävittäjälentäjät kestää tajuissaakin 7G kiihtyvyyksiä ja ihminen hengissa parikymmentä G:tä, mutta pyörän etupää menee palasiksi jo alle kymmenessä?Etupää kestänee irtoamatta max 5-10G hidastuvuuden (vääntyy kyllä jo pienemmälläkin voimalla).Ihan vain tiedoksi pyörä menee helposti kahtia myös n. 50 - 60 km / h vauhdista. Ko. tapauksessa salettiin lähtenyt vain etuhaarukka irti keulaan kohdistuneen törmäyksen takia. Siihen ei vauhtia tarvi välttämättä ees sitä 50 km / h.. ja kyllä olen nähnyt kolarin jossa pyörät ovat menneet kahtia ja vauhtia alle 60 km / h.. ja molemmat uusia pyöriä.
Jos olet sitä mieltä, että oma pyöräsi kestää ongelmitta enemmän, laita fillari nokalleen etupyörän varaan ja ala lastata kamaa päälle. Kuskin kanssa mp:n 10G vastaa jo paria henkilöautoa. Voit raportoida tuloksia, mieluiten kuvien kera tälle palstalle.Ja mistähän tämä on tempaistu, karvahatustako? Ihme kun hävittäjälentäjät kestää tajuissaakin 7G kiihtyvyyksiä ja ihminen hengissa parikymmentä G:tä, mutta pyörän etupää menee palasiksi jo alle kymmenessä?Etupää kestänee irtoamatta max 5-10G hidastuvuuden (vääntyy kyllä jo pienemmälläkin voimalla).Ihan vain tiedoksi pyörä menee helposti kahtia myös n. 50 - 60 km / h vauhdista. Ko. tapauksessa salettiin lähtenyt vain etuhaarukka irti keulaan kohdistuneen törmäyksen takia. Siihen ei vauhtia tarvi välttämättä ees sitä 50 km / h.. ja kyllä olen nähnyt kolarin jossa pyörät ovat menneet kahtia ja vauhtia alle 60 km / h.. ja molemmat uusia pyöriä.
0,3 m matkalla 20km/h->0 tulee jo yli 5G:tä.
Kylla, jos ajaa bikella. Viela jos kortti on lahtenyt jostain pikkurikkeesta a la 105@50, saa sankarin sadekehan ja option omaan patsaaseen supersankarien teemapuistoon.Samaa mieltä, mutta tätä forumia kun lukee, niin se vaikuttaa olevan mitä ihannoitavinta touhua.Samaa mieltä, ei kortittomalta autoilijalta voi mitään vaatia. Jo pelkkä kortitta ajaminen osoittaa edesvastuuttomuutta ja ennenkaikkea välinpitämättömyyttä muuta liikennettä kohtaan.
no tässä on varmaan se 20km/h--->0km/h 0.3m matkalla, tosin ilman kuljettajaa, mutta eipä tuo pyörä nyt kamalan säpäleiksi mene--->KLIKSJos olet sitä mieltä, että oma pyöräsi kestää ongelmitta enemmän, laita fillari nokalleen etupyörän varaan ja ala lastata kamaa päälle. Kuskin kanssa mp:n 10G vastaa jo paria henkilöautoa. Voit raportoida tuloksia, mieluiten kuvien kera tälle palstalle.Ja mistähän tämä on tempaistu, karvahatustako? Ihme kun hävittäjälentäjät kestää tajuissaakin 7G kiihtyvyyksiä ja ihminen hengissa parikymmentä G:tä, mutta pyörän etupää menee palasiksi jo alle kymmenessä?Etupää kestänee irtoamatta max 5-10G hidastuvuuden (vääntyy kyllä jo pienemmälläkin voimalla).Ihan vain tiedoksi pyörä menee helposti kahtia myös n. 50 - 60 km / h vauhdista. Ko. tapauksessa salettiin lähtenyt vain etuhaarukka irti keulaan kohdistuneen törmäyksen takia. Siihen ei vauhtia tarvi välttämättä ees sitä 50 km / h.. ja kyllä olen nähnyt kolarin jossa pyörät ovat menneet kahtia ja vauhtia alle 60 km / h.. ja molemmat uusia pyöriä.
0,3 m matkalla 20km/h->0 tulee jo yli 5G:tä.
Epäilemättä.Saattaisiko olla kaksi onnetonta osunut samaan paikkaan samaan aikaan universumissa. Toinen liikenteessä kortitta autolla ja toinen vähän liian lujaa ajaen..?
No ei siihen etuhaarukan irtoamiseen rungosta tarvita kuin 40-50 km/h.Niin, tai miksi moottoripyöräilijä ei näe autoilijaa?Voi vietävä, näitä sattuu liikaa.
Paljonkohan on ollut vauhtia, kun on pyöräkin puoliintunut?