Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tiedätkö niitä vakio arvoja ?Voi. Puristukset kannattaa mitata, sillä se selviää.
mikäköhän vika siinä cebarissa on ?kurkistappa kaasareiden kurkuihin onkos kuristus prikkoja .![]()
joo ja 180kmh ton saa meneen 6vaihdepällä ja 15km suora myötätuuleen tai tietysti isolla alamäellä!
mun 1000 cebarillekin 180 5 vaihteela on aika kova juttu
niin puhun oikeesta nopeudesta en mittarinopeudesta.
muuten helv... hyvä ja varma peli suosittelen ensi mopoksi!
ps. mullakin oli tollanen että tiedän mistä puhun
olis muuten viellä toi kawan haynesin korjauskirjakin talella jos kiinostaa niin viestiä peliin![]()
![]()
![]()
Enpä kyllä muista, mutta jos kovin suuri ero pytyissä, niin ainakin mua huolestuttais.tiedätkö niitä vakio arvoja ?Voi. Puristukset kannattaa mitata, sillä se selviää.
Onko vauhtipyörä ehjä? Niistä saattaa vanhemmissa irrota magneetti sisäkehältä, jolloin täristää oikein kunnolla... Uusi vauhtipyörä on erilainen.Tuli tuossa mieleen, että omassani vaihettiin nokkaketjun kiristin ja säädettiin venttiilit ei auttanut mun pyörän (gpz 500s-88) vikaan ollenkaan. Alkaa ihmetyttää sanoivat paikallisella kawa huollossa, että kaikki toimii sama jatkuva tärinä vain on ja pysyy. Muuten uskoisin jo, että se on kawan tyyppijuttuja mutta viime syksyllä pyörän ostaessani kävi aivan eri lailla. Tehot on kyllä kaikki tallella joten ei kai siinä sitten muuta kuin hanaaAvataan sit talvella ja katsotaan mikä on irti tai muuten muussina![]()
Muuten saisoisin että mainio pyörä ekaksi mopoksi.
![]()
Vaihtaminen oli periaatteessa suht helppoa, mutta osa oli aikaPS. Onko millainen työ vaihtaa ? Entä mitä maksaa..noin.
Kiitos