Moottoripyörän ostaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ongelmaan löytyi simppeli vastaus: tulppa oli mennyt!
smile_org.gif
withstupid.gif

ilmanputsari oli kans aika huonossa kunnossa.
 
joopajoo, ei auttanu toi tulppien ja putsarin vaihto...voisiko vika olla venttiileissä ?
 
smile_org.gif
säädäppä ne ventiilit (en usko että olis mistään väljä on se sen verran idioottivarma kone)ja synkronoi kaasarit jos ei sitten kulje niin johan on
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
sport05.gif
 
idea3.gif
kurkistappa kaasareiden kurkuihin onkos kuristus prikkoja .
joo ja 180kmh ton saa meneen 6vaihdepällä ja 15km suora myötätuuleen tai tietysti isolla alamäellä!
mun 1000 cebarillekin 180 5 vaihteela on aika kova juttu
niin puhun oikeesta nopeudesta en mittarinopeudesta.
muuten helv... hyvä ja varma peli suosittelen ensi mopoksi!


ps. mullakin oli tollanen että tiedän mistä puhun
olis muuten viellä toi kawan haynesin korjauskirjakin talella jos kiinostaa niin viestiä peliin
sport05.gif
 
sport05.gif
 
sport05.gif
mikäköhän vika siinä cebarissa on ?
 
mittasin puristukset: vasemmassa 12kp ja oikeassa 10kp.
se on nyt syönyt 2 tulppaa kerran vasemmasta ja kerran oikeasta.
 
Tuli tuossa mieleen, että omassani vaihettiin nokkaketjun kiristin ja säädettiin venttiilit ei auttanut mun pyörän (gpz 500s-88) vikaan ollenkaan. Alkaa ihmetyttää sanoivat paikallisella kawa huollossa, että kaikki toimii sama jatkuva tärinä vain on ja pysyy. Muuten uskoisin jo, että se on kawan tyyppijuttuja mutta viime syksyllä pyörän ostaessani kävi aivan eri lailla. Tehot on kyllä kaikki tallella joten ei kai siinä sitten muuta kuin hanaa
confused_orig.gif
Avataan sit talvella ja katsotaan mikä on irti tai muuten muussina:( Muuten saisoisin että mainio pyörä ekaksi mopoksi.
nixweiss.gif
 
Tuli tuossa mieleen, että omassani vaihettiin nokkaketjun kiristin ja säädettiin venttiilit ei auttanut mun pyörän (gpz 500s-88) vikaan ollenkaan. Alkaa ihmetyttää sanoivat paikallisella kawa huollossa, että kaikki toimii sama jatkuva tärinä vain on ja pysyy. Muuten uskoisin jo, että se on kawan tyyppijuttuja mutta viime syksyllä pyörän ostaessani kävi aivan eri lailla. Tehot on kyllä kaikki tallella joten ei kai siinä sitten muuta kuin hanaa
confused_orig.gif
Avataan sit talvella ja katsotaan mikä on irti tai muuten muussina:( Muuten saisoisin että mainio pyörä ekaksi mopoksi.
nixweiss.gif
Onko vauhtipyörä ehjä? Niistä saattaa vanhemmissa irrota magneetti sisäkehältä, jolloin täristää oikein kunnolla... Uusi vauhtipyörä on erilainen.
Itsellä hajosi -88:sta, kaverilla samoin...
mad.gif
 
Kiitos, eipä ole tullut mieleen pitää tarkistaa vauhtipyörän kunto.
 
PS. Onko millainen työ vaihtaa ? Entä mitä maksaa..noin.
Kiitos
 
PS. Onko millainen työ vaihtaa ? Entä mitä maksaa..noin.
Kiitos
Vaihtaminen oli periaatteessa suht helppoa, mutta osa oli aika
mad.gif
:n kallis, 1900 silloista markkaa. Vasen sivukoppa vaan auki, siitähän sen kunnon jo näkee. Ennen aukaisua kannattaa kallistaa vähän oikealle, että öljyt valuu takas öljypohjaan.
Jos tarvii vaihtaa, niin saatat tarvita jonkinlaista ulosvetäjää. Pultin lisäksi on kartioliitoksella kiinni, vaatii vetoa ja vasaralla naputtelua.
 
Back
Ylös