• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moottoripyörän vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ton-za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ton-za

New member
Moottoripyörän vaihto

Moikka! Kertokaas viisaammat mitä tulee ottaa huomioon kun olen vaihtamassa tämän ajokauden jälkeen moottoripyörän uuteen 2013 malliin mp-liikkeessä?. Eli vien moottoripyörän lokakuussa liikkeeseen ja he alkavat myydä moottoripyörää heti eteenpäin ja itse menen noutamaan uuden pyörän liikkeestä kun seuraava ajokausi alkaa eli joskus 2013 huhtikuussa. (Jos mp-liike esim menee konkurssiin jne)

Moikka! Kertokaas viisaammat mitä tulee ottaa huomioon kun olen vaihtamassa tämän ajokauden jälkeen moottoripyörän uuteen 2013 malliin mp-liikkeessä?. Eli vien moottoripyörän lokakuussa liikkeeseen ja he alkavat myydä moottoripyörää heti eteenpäin ja itse menen noutamaan uuden pyörän liikkeestä kun seuraava ajokausi alkaa eli joskus 2013 huhtikuussa. (Jos mp-liike esim menee konkurssiin jne)
Jos liike menee konkurssiin, niin varmaan joudut hakemaan omasi pois aikasemmin..? :dunno:

Kirjallinen sopimus, josta käy ilmi, että pyörä vaihtaa omistajaa vasta kun kauppasumma on maksettu. Tuolloin voit hakea pyöräsi pois jos liike menee nurin. Muutoin jos rekisteriotteen ilmoitusosa on allekirjoitettu niin voit olla aika heikoilla vaikka rahat ovat vielä saamatta.

Back