Moottoripyöräpolliisin morjestus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikanrb

New member
Mitenkäs porukka suhtautuu mp-poliisiin? Minä en ole erotellut morjestettavia virka- tai harrastelija-ajelijoihin, mutta jostain syystä vastaukset ovat olleet heikonpuoleisia.
bawling.gif

Millaisia kokemuksia teillä on?

Motopoliisit, helvetinperkeleet etc. - Kaikkia morjestellaan ja se on ihan vastapuolen hölmöyttä, jos lapa ei taivu vastaukseen!
biggrin.gif

Motopoliisit, helvetinperkeleet etc. - Kaikkia morjestellaan ja se on ihan vastapuolen hölmöyttä, jos lapa ei taivu vastaukseen!  
biggrin.gif
Näin on. Oikeastaan ihan kiusallani morjestan kun huomaan harrikan tulevan vastaan, osa moikkaa ihan jees ja toiset on kuin aidan seipään nielleet. Mp-poliisia en ole saanut vastaamaan toistaiseksi, mutta sinnittelen edelleen aina kun vastaan tulee.

Mun kokemuksien mukaan poliisit on nostanu aina kättä mutta H-D miehillä tuntuu olevan vaikeampaa. Liekkö se totta mitä sanotaan, elikkä Harley olis niin huono ajaa ettei kättä kärsi nostaa sarvista...
sport05.gif

Aika helposti myös sekoittuu esim meikäläisen trumppa h-d:iin, jolloin vastaantulija oikein säikähtää vasta kohdalla, että kato perk.. morjesti se, ja ehtii juuri ja juuri kämmentä heilauttaa..
sport05.gif

Mun kokemuksien mukaan poliisit on nostanu aina kättä mutta H-D miehillä tuntuu olevan vaikeampaa.  Liekkö se totta mitä sanotaan, elikkä Harley olis niin huono ajaa ettei kättä kärsi nostaa sarvista...
sport05.gif
Harrikalla kyse ei ole huonosta ajettavuudesta vaan siitä että sitä pitää ja SAA AJAA
062802jumpie_prv.gif
. Itsellä ainakin vm -01 Dynan kanssa yli satasen vauhdissa ihan tarpeeksi tekemistä, jotta sitä kättä :WAZAAP:kovin helposti stongasta irrottais... jalalla sen sijaan silloin. Suoralla ja tasaisella kyllä mutta jos on mutkaa tai möykkyä tiessä niin... jalalla tai pään heilautuksella.

Toista tietysti taas Fasun kanssa joka kulkee Harrikaan verrattuna "itsestään", jolloin voi morjestella vaikka kaikilla käsillä ja jaloilla yhtä aikaa
062802jumpie_prv.gif

Kyllä ne polliisitkin välillä morjestelee, toisinaan taas ei. Taitaa olla ihan sama kuin muidenkin mopoilijoiden kanssa...

Itse morjestan kaikille jos vain huomaan
buttrock.gif
.

Moottoripyöräpoliisi on vain moottoripyörällä liikkuva poliisi ja virkamies työssään ... en noteeraa mitenkään kun tulee vastaan. Tai katson tietty mittariin ja toivon ettei noteeraa minuakaan ... ja ainakaan perään lähde morjenstamaan lähemmin.

MP-poliisit tuntuisivat välillä morjestavan ja välillä ei, tämähän koskee kaikkia motoristeja, ei pelkästään poliiseja  
nixweiss.gif
Harrikoista puheenollen kun takavuosina ajelin customilla niin kyllä ne enemmän silloin morjesteli kuin nykyistä pyörääni, tämäkään ei koske kaikkia hd-kuskeja  
smile_org.gif

Kyllähän niillekin tulee heiluteltua. Vastaavatkin joskus, yksi jopa teki aloitteen ja tervehti pysäytysmerkillä...

edit: Taas napinaa HD-väestä, aivan suotta. Jenkkimopoilijat morjestavat liikenteessä siinä missä muutkin. Jopa lauma Maantierosvoja morjesti tänä keväänä muovimopoilijaa...

En tee eroa, onko poliisi vai ei. Kerran on jopa tervehtinyt takaisin ja viime sunnuntaina tervehti käsi korkealla ihan oma-alotteisesti tiellä sanoen perään "pitkä puhallus, kiitos".

Pari kesää nostin aina lapaa kun maantiesika tuli vastaan, kertaakaan eivät morjestaneet takaisin. Tänä kesänä en ole edes yrittänyt morjestaa, olkoon pirulaiset mun puolesta ihan omassa kastissaan.

Morjastan, ja morjastavat takaisin
smile_org.gif
Just muutama paiva sit olin jalkakaytavalla keskustassa pukemassa hanskoja mopon vieressa niin ohiajava mopopoliisi ihan oma-alotteisesti tervehti
tounge.gif

Ja kylla ne harrikatkin tervehtii..ja kyl niilla yleensa ihan hyvin voi tassut stongasta irrottaa, vaikka puolentoistasadan vauhdissa
cool.gif

Kyllä morjestan, välillä vastataan välillä ei. Kuulemma työkuviot; tangentinkäyttö ym, vievät huomiota niiltä jotka mahdollisesti haluaisivat morjestaa. On muutaman kerran aloite tullut heiltäkin; ei siis pysäytysmielessä.

Voisko olla mahdollista että tossa pari viikkoa sitten mua morjestanut sininen XX olis ollu kyttä. Näytti jotenki, nimittäin sininen puku ja se heijastin juttu, ja hemot laukut. No jos oli niin sitten on kyllä muakin morjestanut, ja ihan oma-aloitteisesti jopa.
062802jumpie_prv.gif

Back