POMPERI
New member
Olin tuossa illansuussa 20.40 aikoihin kaveria auttelemassa kun oli mennyt maatilan ostamaan Myrskylän Hallilasta.. siellä me hevosille karsinoita rakenneltiin.. Siinä mittaillessa kuulin et mopo tulossa ja tuumasin kaverille et nyt tulee lujaa ja jäin katsomaan äänen(koskenkylän) suuntaan.. ja ei mennyt kuin hetki ja mopo nyppylän takaa tuli ja suoraan pöpelikköön.. Sanoin kaverille et nyt lähetään kahtomaan et miten kävi ja hyppäsimme autoon ja kohti haveripaikkaa.. samalla soitin 112 ja kerroin tapahtuneesta matkalla joka n .2 min .. kesti.. Noh Onneksi kun paikalle saavutaan istui nuorimies mopon( Yammu) päällä ja sanoi et kaikki ok.. kuhan vaan jeesattais et mopo ylös ojasta saatas.. Oli kuitenkin pikku shokki päällä kun ei käyntiin saanut .. Kuhan vapaalle vaihteen laittoi niin starttas.. ja mopo tielle takaisin saatiin..
Oli onni onnettomuudessa.. n.15m oli jarru jälkeä kurvissa..
Nuori mies sanoi ajokoiraa väistäneen, jota minä kuitenkaan en havainnut vaikka katsoin odottavasti siihen suuntaan... mutka nypyn ylija vasuriin vie pimeä sellainen.. luulen mutkan yllättäneen ja miehen nielleen.
Noh tällästä..
Oli onni onnettomuudessa.. n.15m oli jarru jälkeä kurvissa..
Nuori mies sanoi ajokoiraa väistäneen, jota minä kuitenkaan en havainnut vaikka katsoin odottavasti siihen suuntaan... mutka nypyn ylija vasuriin vie pimeä sellainen.. luulen mutkan yllättäneen ja miehen nielleen.
Noh tällästä..