Mopo kuljetusta pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Triple2011
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Triple2011

Aloittelija
Mopo kuljetusta pääkaupunkiseudulla

Hei,

Tietääkö kukaan mistä saisi ostettua palvelua "mopon" kuljetukseen Viikintieltä, HKI parkkihallista uuteen macaveen Vantaakoskelle, Vantaalle?

Kyseessä nakupyörä ja itse tulen autolla tietysti paikalle kumpaankin päähän.

Olen kysynyt parilta kolmelta mopo myyjältä mutta melko hiljaista on, jos ei ole ostanut heiltä....

Ja jos ei Motonetin kärry oo mukavan matkan päässä, ni Vantaan seudulla puolet huoltoasemista vuokraa kuomullisia peräkärryjä parikymppiä/päivä.

Re: Mopo kuljetusta pääkaupunkiseudulla

Oon käyttänyt muutamia kertoja aiemmin paku24.fi firmaa kuljetuksiin esim. säätäjälle talvella. Paku, kuski, prätkätelineet, nafta, vakuutus - kaikki kiinteään tuntihintaan. Tunnissa tuommoisen keikan yleensä heittää. Näytti olevan tuntitaksa kuskin kanssa nyt 40€.

Kolmekymppiä niin tuun pakulla kuljettamaan.
Laita privaa jos tarvetta.

Olin heittämässä täysin identtistä tarjousta iteki mut sit muistin että mul on paku täynnä roinaa, ei mahdu pyörää sinne täl hetkellä :D

Kävi itelläkin mielessä, mutta kärry on semmosen kinoksen sisällä, että alta parin sadan en edes ala miettimään sen kaivamista esiin. :D

Kiitoksia kaikille hyvistä neuvoista ja varsinkin avusta jotta kuljetus onnistui.
Mopo on nyt "Mancavessa" ja huomenna täytynee hieman pestä ym

Kommentteja ja avunanto ehdotuksia tuli todella nopeasti ja siitä innostuneena maksoin eilen jäsenmaksunkin taasen pitkästä aikaa.

Hyvä huumori ja toisten auttaminen tarvittaessa on asia mistä on hyvä pitää kiinni ja kannustaa.

Back