JUUPS. Täytyy sanoo, että vaikka olenkin vannoutunut Busanisti ja en Gigsua omista, on se yksi pyöristä "uljaimpia". Mutkissa Busaa erittäin paljon ketterämpi, mutta suorilla jääpi "YLEENSÄ", riippuu vähän mopoista.
Oltiin lauantaina Alastarossa, ja kyllä mielettömiä aikoja kellotteli Gigsukuskit vartilla, Oliskoos noitten "pitkäperse" Supermopojen ( pelkkään ratakäyttöön) jälkeen 1 kpl Kawa 1400 ja pari kolme Bussia ollut ja tuli jo liuta Gigsuja, tosin huomioon otettavaa, että paras Busa Saastamoinen ajoi vaparilla, eli ilman Turboa ja jotain 9,3 ja osia. Mutta Gigsut keikku 9,5 luvuissa joka on mieletön aika sen tyylin pyörälle. BUENO !
Rykkönen oli pariin otteeseen Gigsun rinnalla ja jäi puoli radan mittaa, kun keuli ja pomppi kuin heinäsirkka. ZZR 1400 Kawaa lukuunottamatta rata oli kaikissa luokissa TÄYSIN Suzuki voittoinen. Eikä Parhaan Bussin ja ISON Kawan tuloksissa ollut eroo kuin marginaalisesti, eli JOS sunnuntaina olis ajettu olis saattanut Jamppa korjata "Vaihteex" potin.
Mutta jos ylimääräistä siunaantuu joskus, niin sattaa tulla Gigsu meidän perheeseenkin, vaikka sitten kun vaimo intoutuu taas ajamaan. Huu NOUS !?!
Pitkällä Baanalla, esim. europa tourilla ei vaan ole Haybusan voittanutta SIIS MUN MIELESTÄ, makuasioita kaikki tyynni, mutta arvostus Gigsua kohtaan nousi tuhat pinnaa, kun näki livenä kuinka vakaasti ja hurjaa kyytiä sillä lähettiin viivalta !!