• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mopokuumeen lopputulos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wexi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

wexi

New member
-97 vuosimallin xx tuli taloon! Ja tietenkin MUSTA väriltään
062802jumpie_prv.gif
Taas pääsee  
062802moto_prv.gif

Onnittelut takuuvarmasta valinnasta
033102beer_1_prv.gif

Jotenkin tuntuu, että meikäläisenkin seuraava mopotti on xx, sitte joskus...

OnneXXi olkoon vaan monitoimipyörän hankinnan johdosta.itse olen tämän kesän ajellut -99 mallisella.
Kuvaa tarkistellessa näyttää että ilmanottoaukkoihin olisi laitettu "tuning-verkkoa"? Itse olen suunnitellut vastaavaa toimenpidettä.Mitenkähän verkon asennus on toteutettu (mikäli siinä nyt sitä verkkoa yleensäkään on)??
Asia tuli kesällä mieleen ku vaihdoin ilmanputsaria (täältä saatujen erinomaisten ohjeiden opastuksella) ja putsarin kotelossa oli "tavaraa" kottaraisesta hyönteisiin ja kaikkea siltä väliltä.
Verkkohan varmaan siivilöisi ainakin isoimmat otukset...

Kuvaa tarkistellessa näyttää että ilmanottoaukkoihin olisi laitettu "tuning-verkkoa"? Itse olen suunnitellut vastaavaa toimenpidettä.Mitenkähän verkon asennus on toteutettu (mikäli siinä nyt sitä verkkoa yleensäkään on)??
Asia tuli kesällä mieleen ku vaihdoin ilmanputsaria (täältä saatujen erinomaisten ohjeiden opastuksella) ja putsarin kotelossa oli "tavaraa" kottaraisesta hyönteisiin ja kaikkea siltä väliltä.
Ei ole tuuninkia. -97-98-mallisissa, joissa ilmanotto on katteen sivuissa olevista kiduksista, ajovalon alla on öljynjäähdytin noiden reikien takana. Näissä kaasarimalleissa on aukoissa vakiona tuollaista verkkoa. Nuoremmissa, joissa on ilmanotto ajovalon alla ja öljynjäähdytin siirretty syylärin päälle, aukoissa on valettu ritilä.

Edit: Jaa niin, muistaakseni se verkko on katemuovissa olevin tapein tyssätty kiinni.

OnneXXi olkoon vaan monitoimipyörän hankinnan johdosta.itse olen tämän kesän ajellut -99 mallisella.
Omaan ajattelin pistää kiinni kuumaliimalla kunhan tässä päästään talvituuninki iltoihin asti.

Ja onnea aloittajalle, parempaan ratkaisuun tuskin olisit voinut päätyä!

Moro!

Mäkin ostin 03 xx viimeviikolla ja laitoin samantien sen talviunille. Keväällä sitten...

Onnea, minäkin hommasin juuri omani ja tosiaan on vakiona "tuuninki" verkot, ja oman väri lähellä candyn punaista. Käsi pystyyn kun kohdataan, vastaantulevan Bläkkarin tunnistaakin hyvin etuvalosta oli pyörän väri mikä vaan.
062802jumpie_prv.gif

Back