Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnittelut, HIENOSTA/HYVÄSTÄ pyörävalinnasta! itsekin vaihdoin n. kuukausi sitten cbr 900:sen -97 tupla x:ään, kyllä nyt kelpaa reissailla-97 vuosimallin xx tuli taloon! Ja tietenkin MUSTA väriltäänTaas pääsee![]()
![]()
Ei ole tuuninkia. -97-98-mallisissa, joissa ilmanotto on katteen sivuissa olevista kiduksista, ajovalon alla on öljynjäähdytin noiden reikien takana. Näissä kaasarimalleissa on aukoissa vakiona tuollaista verkkoa. Nuoremmissa, joissa on ilmanotto ajovalon alla ja öljynjäähdytin siirretty syylärin päälle, aukoissa on valettu ritilä.Kuvaa tarkistellessa näyttää että ilmanottoaukkoihin olisi laitettu "tuning-verkkoa"? Itse olen suunnitellut vastaavaa toimenpidettä.Mitenkähän verkon asennus on toteutettu (mikäli siinä nyt sitä verkkoa yleensäkään on)??
Asia tuli kesällä mieleen ku vaihdoin ilmanputsaria (täältä saatujen erinomaisten ohjeiden opastuksella) ja putsarin kotelossa oli "tavaraa" kottaraisesta hyönteisiin ja kaikkea siltä väliltä.
Verkkohan varmaan siivilöisi ainakin isoimmat otukset...
Omaan ajattelin pistää kiinni kuumaliimalla kunhan tässä päästään talvituuninki iltoihin asti.OnneXXi olkoon vaan monitoimipyörän hankinnan johdosta.itse olen tämän kesän ajellut -99 mallisella.
Kuvaa tarkistellessa näyttää että ilmanottoaukkoihin olisi laitettu "tuning-verkkoa"? Itse olen suunnitellut vastaavaa toimenpidettä.Mitenkähän verkon asennus on toteutettu (mikäli siinä nyt sitä verkkoa yleensäkään on)??
Asia tuli kesällä mieleen ku vaihdoin ilmanputsaria (täältä saatujen erinomaisten ohjeiden opastuksella) ja putsarin kotelossa oli "tavaraa" kottaraisesta hyönteisiin ja kaikkea siltä väliltä.
Verkkohan varmaan siivilöisi ainakin isoimmat otukset...