• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mopon odotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miqa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Miqa

New member
On tää kyllä kauheaa kun päivät matelee tulevaa pyörää ootellessa. Ei taho millään jaksaa/malttaa oottaa.. Tulee käveltyä pitkin kämppää ja tunnustan vähän päristeelleenki
blush.gif
Kypärääkin oon jo pitäny päässä ja tässä istuskellu... Mutta ensi torstaina, prummm pruuuummmm  
062802moto_prv.gif

On tämä rahan odottaminen perseestä kun ei voi tehdä mitään harrastuksen eteen kuin odottaa
crazy.gif

On tää kyllä kauheaa kun päivät matelee tulevaa pyörää ootellessa. Ei taho millään jaksaa/malttaa oottaa.. Tulee käveltyä pitkin kämppää ja tunnustan vähän päristeelleenki
blush.gif
Kypärääkin oon jo pitäny päässä ja tässä istuskellu... Mutta ensi torstaina, prummm pruuuummmm
062802moto_prv.gif
Hehe
biggrin.gif

Sattuu ikeniin vieläkin.

Koita kestää ja onnea uudelle mopottimelle
062802jumpie_prv.gif

blush.gif
062802moto_prv.gif
Hehe  
biggrin.gif

Sattuu ikeniin vieläkin.

Koita kestää ja onnea uudelle mopottimelle  
062802jumpie_prv.gif
Joo oon menny hienoisessa sivuluisussa eteisestä olohuoneeseen wc reissulta tullessani...  
baaa.gif

withstupid.gif

Olohuoneen sohvan kohdilla laitan kakkosta pesään ja nostan nenää, mutta ennen parvekkeen ovea jarrutan takapäätä ja ohjastan oikealle luisun suuntaan ja kurvaan tähän pallille kirjotteleen teille höpöjä  
wink.gif

Kuujmetta varmaan 42...

Back