Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kreikassa puolisen vuotta asuneena voin suositella pienen pyörän vuokrausta, kannattaa kysyä pienemmistä paikoista, ja tinkii listahinnoista reilusti jos aika on pidempi kuin pari päivää. Käy muutamassa paikassa eka ja sitten valitse...
Kreetalla, Iraklionissa... samaan aikaan kanssani olivat Patraksella kaksi kaveria opiskelemassa, Sampo ja Jouni, vuosi taisi olla 95 tai 96 tai 97...OT: Missa pain asuit?
(Itse olen asunut Ateenassa ja Kalamatassa, seka opiskellut Patrassa, joten siksi kiinnostaa)![]()
sanoi:Tehot riittää hyvin yksi päällä ajamiseen, eritoten kun nopeusrajoitukset on melkoisen alhaiset.
Oevoe.. Ite olin pari vuotta sitten kreetalla, ja just tuosta ekajutusta olevasta vuokraamosta vuokrasin ilmeisesti just tuon saman kawasakin.. Niin tulloopi mukavat muistot taas mieleen.. Taidettiinpa vielä jutuntekijän kanssa ajella melkosamoja reittejä..Tosta moottoripyorailysta on ollut seuraavanlainen keskustelu kreikka.netissa:
motskakeskustelu
ja eras keskusteluun osallistuneista oli kirjoitellut jotain lehtijuttuja erilaisten pyorien vuokrailusta Kreikassa:
mpn vuokraus
ja
hdn vuokraus
Oho??sanoi:Tehot riittää hyvin yksi päällä ajamiseen, eritoten kun nopeusrajoitukset on melkoisen alhaiset.
Tähän on pakko sanoa, että paikalliset ei nopeusrajoituksista välitä. Vältetään paikat missä tiedetään tutkan olevan, jos sattuu olemaan... Ja muuten ajellaan niinkuin hyvältä tuntuu. Tosin meidän kavereissa ei ainakaan löydy mitään show off tyyppejä, jotka nyt ehdoin tahdoin liikennettä vaarantaisi. Mutta tilaisuuksien mukaan irtookin.....![]()
Autoilijat täällä on vaarallisempia![]()
Onkohan Kreetalla Agios Nikolaoksen suunnalla mitään hyvää vuokraamoa?
No milläs pc sit ajelee?Onkohan Kreetalla Agios Nikolaoksen suunnalla mitään hyvää vuokraamoa?
Eiköhän sopiva löydy![]()
![]()
Tai voit lainaa fasua............![]()