Jälleen aluksi:
http://www.youtube.com/watch?v=tlE9kbq0V1c
Mittaisellesi mielestäni tarjolla on hyvä ajoasento - henkilökohtainen mieltymys/tarve?
Vaikka aluksi pidin vanhemman eli 2v-version etukenoksi moitittua ajoasentoa itselleni (172cm,ajovarusteissa n.80kg) liian pystynä, niin nyt on pakko myöntää. että koeponnistettu roppani viihtyy tämän Guzzin kyydissä.
Mihin tehojen pitäisi riittää? Tämänkään pyörän läheskään kaikkia tehoja ei hyödyntämään arkiliikenteessä.
Mikäli henkilökohtainen taitotaso ylittää tämän pyörän tarjoaman kapasiteetin, niin tehokkaampia ja kevyempiä vaihtoehtoja löytyy - myös saman konsernin tuotteista.
Mukava on matkaa taittaa, kun tankillisella (n. 23l) pääsee yli 400km - säädetyllä moottorilla jopa 500km (nopeudella rajoitus +10%).
Suurista pakaaseista eikä kyytiläisestä (ajaa omalla) ole kokemusta.
Myöskin alustan saa säädettyä (sekä tyhjä, että kuormattu laskeuma hyvin/tasapainoisesti alueella) vakio komponenteilla toimivaksi.
Pieni kate suojaa yllättävän hyvin - pystyy pitämään koviakin keskinopeuksia.
Oman yksilöni viat/2v/25tkm:
1tkm Etukatteen korvake murunut - asennusvirhe. Takuu
1tkm Pakoputken kannake murtunut - asennusvirhe. Takuu
18,5tkm Öljynpaineanturin liitimessä(abiko) kosketushäiriötä. Vaihdettu itse. Kustannus: muutama sentti.
Eipähän tuota kovin epäluotettavaksi voi moittia.
Todella hyvän ja kilpailukykyisen varaosapalvelun lisäksi Moto Italia pystyy myös pyörissä kilpailemaan rinnakkaistuontiliikkeiden kanssa - varsinkin suorassa kaupassa
T,
Jukka
Ps. Todennäköisesti ei myöskään britti toimittajalla ei ole taloudellisia sidoksia ko. merkkiin - hyviä kokemuksia kylläkin