Moto Guzzi Bellagio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Brian.p
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Brian.p

Wannabe vetomies
Olen ajellut viime kauden Bellagiolla ja mielestäni mukava pyörä. Perhanasti vaan ärsyttää, että nopeusmittari lakkaa toimimasta sateella / ylipäätään kosteudesta. Maahantuoja sanoo että johtuu sensorista ja asialle ei juuri voi tehdä mitään ennenkuin tehdas vaihtaa sensoria. Ovat yrittäneet mm. päällystää vedenpitävillä pinnoitteilla mutta varmaa ja kestävää ratkaisua ei ole löytynyt.
Vähän on huvittavaa kun on tehdastakuu voimassa mutta nopeusmittaria ei saada toimimaan....
Onko muilla Bellagiosta vastaavia kokemuksia?

Ei ole kantautunut minun korviin moista vikaa. Hmm. Oletko saanut tuon maahantuojan lausunnon ihan Piikkiöstä? Kuulostaa oudolta, yleensä ovat hoitaneet moiset kuntoon ennen kun itse edes huomaa....

Tämmöset on vaan pyörän luonteeseen kuuluvia ominaisuuksia. Itse olen todennut että eka vuosikymmen menee siihen kun korjailee tehtaan töppäilyjä, toinen omien munauksien kanssa ja nyt kolmannella alkaa vähä hahmottua millaista se voisi olla jos kaikki toimisi kuten pitääkin.
cool.gif

Ajelen Norgella, jossa lienee sama sensori? Tuskin Guzzilla on montaa eri sensoria käytössä?
Kyllä se taitaa olla eri kun on tullut palautetta esim Saksasta ja Englannista että tämä olisi Bellagion erityisongelma. Fysikaalista mekanismia että miksi ja miten se kosteus aiheuttaa kontaktin katoamisen takapyörään ei kukaan ole toistaiseksi osannut selvittää. Sensorissa kuulema lukee että 'made in spain'. Tarkemmin en tiedä miltä valmistajalta se on tilattu.
Tehtaalle on siis mennyt tästä tietoa varmaan runsaasti mutta tuntuu että reagoivat tosi hitaasti. Mallihan on ollut markkinoilla jo vuodesta 2007.
Tehtaalle kun meilaa asiasta niin vastaavat että 'ottakaa yhteyttä paikalliseen maahantuojaan', muuta kommenttia ei tule.

Kertokaapa Bellagioiden omistajat miten pyörät on toimineet,entä minkä verran bensaa vie.

Back