Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jos päädyt tuon hintaluokan japanilaiseen, tarkista myös samat asiat ja erityisesti saako osia helposti.800-1500 euroa kunnosta riippuen.
Onko vitosvaihteen rattaat jo vaihdettu-eli uliseeko vitonen?
Koliseeko kytkin?
Onko iskarit kunnossa?
Onko sähköt OK?
Onko venttiilit OK?
Osia saa ja aika hyvin maahantuojalta.
Korjaamista saattaa riittää eli jos et välttämättä halua Italialaista niin ehka kuitenkin Kawa, ahonda, Suzuki tms.
Häh!!800-1500 euroa kunnosta riippuen.
Niimpä. Näkyi mobilessa olevan pari myynnissä niin tuo 1500 taitaa olla lähtöhinta saksassa. ArvovehkeitäHäh!!800-1500 euroa kunnosta riippuen.Mistä moiseen hintaan saa? Ei ainakaan Suomesta..![]()
Niinpä.Niimpä. Näkyi mobilessa olevan pari myynnissä niin tuo 1500 taitaa olla lähtöhinta saksassa. ArvovehkeitäHäh!!800-1500 euroa kunnosta riippuen.Mistä moiseen hintaan saa? Ei ainakaan Suomesta..![]()
![]()
Tämä on totta. Omaani olen saanut pariin otteeseen "hieman" huoltaa (guzzifoorumilla voinee seurata), mutta tyytyväinen olen. Se vaan jotenkin sopii mun kouraan ja olemukseen.Moto-Guzzissa on oma "juttunsa" ja vähän sen kanssa pärjäämisessä vaaditaan sitä ennakkoluulottomuutta ja reipasta otetta.
Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettuaOli muuten tuo V35 pyörä jota ihan vakavissani muinoin katselin ekaksi pyöräkseni, kun olin ensin ihastunut Larioon.. Lykkääntyi vaan silloin mopon hankinta.
Lario on yhä todella nätti pyörä.
En tiedä mitä tarkoitit tuolla onko samanlainen, joten selvennän;Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettua
joskus 15 vuotta sitten(onko sama kun Lario??).
Se oli ihan mukava peli yks päällä,kulki kun juna maantiellä
eikä pahemin tuulessa vatkannut.Tässä kyseisessä mallissa oli
ohjauksen iskunvaimennin,en tiiä oliko vakiona vai jälkiasennus.
Sotkin vähän, kun muistin vain tuon V35 merkinnän.. Se malli mitä kattelin muinoin oli ilm. Imola malli, joka muistuttaa Lariota, mutta kone on 350cc.Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettuaOli muuten tuo V35 pyörä jota ihan vakavissani muinoin katselin ekaksi pyöräkseni, kun olin ensin ihastunut Larioon.. Lykkääntyi vaan silloin mopon hankinta.
Lario on yhä todella nätti pyörä.
stop, laatikko ei ole sama kuin Lariossa, Larion kytkinakselille menee 20 millinen levy, kun se v50 ja alaspäin on 17 millinen, eli Lariossa on sama laatikko kuin 750 koneessa. Ps. pikkulohko brevan levy menee heittämällä Larioon. Painelaakeri on kaikissa Guzzeissa sama, paitsi ensimmäiset v700 ja v7 mallit.En tiedä mitä tarkoitit tuolla onko samanlainen, joten selvennän;Tommoisella Floridalla tuli koko mopo harrastus alotettua
Se oli ihan mukava peli yks päällä,kulki kun juna maantiellä
eikä pahemin tuulessa vatkannut.Tässä kyseisessä mallissa oli
ohjauksen iskunvaimennin,en tiiä oliko vakiona vai jälkiasennus.
Florida
ja
Lario
Samaakin noissa on: Perusrunko on suurinpiirtein sama, perusmoottori sama, lukuunottamatta mäntiä, kansia (Lariossa 4-venttiiliset), kaasareita ja nokkaa, laatikko (ei välitykset) sama ja takahaarukaa + perä sama (ei myöskään välitys). Takahaarukka voi tosin olla eri pituinen.
Kuinkahan monessa tuon aikaisessa (miksei myöhemmissäkin) 350cc nelitahtisessa on ratkaisevasti enemmän tehoa? Ei montaa tule mieleen.Se kolmepuolikas oli kyllä aikamoinen floppi, ei sitä paljon pyöräksi voi sanoa. Tehoa samanverran kun vanhassa piikissä.