Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaiken helvetinlaisia luuloja sitä kansalla on aikoinaan ollut. Itellä ollut kaksikin yli kaksyt vuotta vanhaa Guzzia, enkä ymmärrä tuollaisia jorinoita pätkääkään. Kannattaisi ensin omistaa itse kyseinen pyörä, ennenkuin suunsa aukaisee. Yksiä tuttuja on joo kaikilla,,,,. Tottakai murheita tulee vanhoihin aina joskus, mutta vähimmällä vaivalla olen päässyt just Guzzien kanssa. Kolmas menossa, joten "vahingosta viisastuu" ei oikein pidä paikkaansa? Ja luulen että vanhankin Guzzin hinnalla sais paljon uudemman plastiikkakuulan. Niitäkin on kokeiltu, FJ Jammu, tasan yx kesä! Uutena ostettu GR Suitsa, ja startti kärysi 16700km kohdalla, äänenvaimentimet vaihtoon kesän ajon jälkeen, sisäkalut irti, se meni takuuseen. Ei oikein vakuuttanut. Edes aurinkoisina päivinä, jäi vähän kertakäyttöpelin maku suuhun. No, täytyy myöntää että Guzzikin sai uudet pöntöt 15 vuoden käytön jälkeen. Joten siinä Guzzin harmit.Joo, Guzzissa on luonnetta vähän liikaakin eli eräällä tuttavallani oli aikoinaan tuollainen V35III ja sitä taistelua oli sivusta mielenkiintoista seurata. Mm. Suomessa tuiki tavallinen vesisade oli Guzzille myrkkyä - rykiminen alkoi suurin piirtein samaan aikaan sateen kanssa! Muutenkin kaasareiden uimurikammioita sai olla putsaamassa jatkuvasti. Mihinkään sähköpiuhaan ei uskaltanut koskea, koska liittimet olivat ala-arvoisia - jäivät käteen pelkästä kosketuksesta. Selvennyksenä vielä mainittakoon, että tuttavani osti ko. Guzzin uutena eli millaisiahan hankaluuksia vanhemmiten olisi ollut ollut tiedossa?
Jos haluat olla jatkuvasti kädet rasvassa pyöräsi kimpussa ja ajaa vain ehdottoman aurinkoisina päivinä, hanki Guzzi. Jos taas haluat luotettavan ajopelin jokapäiväiseen käyttöön, hanki Jammu tai mieluummin tietenkin Kawa![]()