Moto Guzzi V35III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -RD-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-RD-

New member
Niin saattaa hyvinkin käydä että piikin seuraksi tulee tuollainen peli seuraavaksi pariksi vuodeksi ennen kuin pääsee lain rajoitteista vapaaksi. Olisi vain mukava tietää että mitä ihmiset pitävät pelistä, oma kokemus kun rajoittuu tähän yhteen piikkiin...

Ei muuta kuin puikkoihin. Kaikissa italiaanoissa on luonnetta. Ei ole juuri tuosta kokemusta, mutta ko. maahantuoja osaa huollot ja Guzzi on aina Guzzi.

terv. Duke- yms. V-2-fani
sneaky2.gif

Saattaa olla että päädyn sittenkin XJ600 Yammuun, sillä vain että siinä on voimaa useammaksikin vuodeksi ja todennäköisesti varaosat ym. yleisempiä.
Luonnettahan Guzzissa toki olisi, vaan saapa nähdä...jos ei eteen jostain tule(uudestaan) V35 III kun on rahaa taskussa niin XJ600 hankitaan euroopasta.

Jos itse pitäisi valita XJ:n ja Gutsin välillä niin päätyisin varmaan XJ:hin..
Ei Guzzikaan mikään paha olisi, mutta voipi tulla kalliimmaksi pitemmän päälle kuin Jammu..
Osat yms. on vähän harvinaisempia => maksaa rahnaa
confused.gif

Aina kannattaa pitää oma linja. Itse olen vain ihastunut italosoundeihin vaikka iteasiassa Tuutissakin on aika munakkaat röhinät...

Siitä vaan, XJ pois kaupasta happanemasta ja paanalle !

t. Tuutisti Jussia !
tounge.gif

Sitähän voisi kokeilla jonkinlaista mielikuvavertailua. Esim. mitä
mielikuvia sinussa herättää italialainen / saksalainen / amerikkalainen / japanilainen / brittiläinen a) ruoka, b) juoma, c) nainen, d) maisema, e) arkkitehtuuri. Jotenkin tuntuu, että italialaiset pääsisivät voitolle mielikuvien vaikuttavuudessa ja miellyttävyydessä. Taitaapi Italian kansa hallita tyylin.

Joo, Guzzissa on luonnetta vähän liikaakin eli eräällä tuttavallani oli aikoinaan tuollainen V35III ja sitä taistelua oli sivusta mielenkiintoista seurata. Mm. Suomessa tuiki tavallinen vesisade oli Guzzille myrkkyä - rykiminen alkoi suurin piirtein samaan aikaan sateen kanssa! Muutenkin kaasareiden uimurikammioita sai olla putsaamassa jatkuvasti. Mihinkään sähköpiuhaan ei uskaltanut koskea, koska liittimet olivat ala-arvoisia - jäivät käteen pelkästä kosketuksesta. Selvennyksenä vielä mainittakoon, että tuttavani osti ko. Guzzin uutena eli millaisiahan hankaluuksia vanhemmiten olisi ollut ollut tiedossa?
Jos haluat olla jatkuvasti kädet rasvassa pyöräsi kimpussa ja ajaa vain ehdottoman aurinkoisina päivinä, hanki Guzzi. Jos taas haluat luotettavan ajopelin jokapäiväiseen käyttöön, hanki Jammu tai mieluummin tietenkin Kawa
wink.gif

Yhdellä kaverilla on California EV ollut aika pitkään ja ainoa murhe on ollut muutama köhinä kaatosateella, mutta vuosimalli taisi olla aika tuore, eli jotain 98 tai silleen.
smile.gif

Hauskat saundit ja ihan hyvän olonen ajaa. Tuuli ei tuossa tunnu, ku lasi on ku kaupan näyteikkuna..
tounge.gif

Itse omistan tällä hetkellä 650 Guzzin ja kokemukset ovat olleet pääosin hyvia. Varaosista joku puhui että ne ovat muka harvinaisia. paskat. Maahantuojalta saa kotiintuotuna parissa päivässä, tietenkin posti ottaa valista, muttakuitenkin. Eikä ne minusta ole sen kalliimpia kuin japseissa. Olen läheltä seurannut useamman japsipyörän osarulianssia, varsinkin jos kyseessa on 80 luvun vehje, niin olikein säälittää se pelleily. Jos esim. Viragosta meni startti , niin 2 kuukautta ja kymmeniä puhelinsoittoja. Sen jalkeen monien takaiskujen kautta startti oli pöydällä. #500 mk ja risat ja vielä väärän mallinen. Voi sitä #######iden määrää ja omistaja oli ovenraosta ruokittava. No seuraava startti sentään tuli 2 viikon kuluttua jostain saksasta. Ja se työmaa enne kuin se oli vaihdettu. Että öljytkin piti laskea pois startin vaidon takia. Kytkinkopatja kaikki pois. NO kaverin Guzzissa oli startti ongelma. Soitto piikkiöön ja startti hyllyssä. Mutta hintaa en muista mikä oli , varmaan tuhansissa. mutta kun startti käytettiin paikallisessa autosähkökorjaamolla niin osat maksoi jotain satasen ja työt toisen. Ja startti oli kiinni kahdella pultilla plus johdot. Itse en ole joutunut psalon korjaamaan

Guzzin hyvä puoli on se, että versioita ei ole hurjasti ja samat osat käy vuodesta toiseen. Joku voi tietty sanoa, että se on sitten auttamatta vanhanaikainen.. No onhan se sitäkin, mutta hieno pyörä, kun malttaa huolta pitää ja osat tosiaan löytyy helposti.
wink.gif

Joo, Guzzissa on luonnetta vähän liikaakin eli eräällä tuttavallani oli aikoinaan tuollainen V35III ja sitä taistelua oli sivusta mielenkiintoista seurata. Mm. Suomessa tuiki tavallinen vesisade oli Guzzille myrkkyä - rykiminen alkoi suurin piirtein samaan aikaan sateen kanssa! Muutenkin kaasareiden uimurikammioita sai olla putsaamassa jatkuvasti. Mihinkään sähköpiuhaan ei uskaltanut koskea, koska liittimet olivat ala-arvoisia - jäivät käteen pelkästä kosketuksesta. Selvennyksenä vielä mainittakoon, että tuttavani osti ko. Guzzin uutena eli millaisiahan hankaluuksia vanhemmiten olisi ollut ollut tiedossa?
Jos haluat olla jatkuvasti kädet rasvassa pyöräsi kimpussa ja ajaa vain ehdottoman aurinkoisina päivinä, hanki Guzzi. Jos taas haluat luotettavan ajopelin jokapäiväiseen käyttöön, hanki Jammu tai mieluummin tietenkin Kawa  ;)
Kaiken helvetinlaisia luuloja sitä kansalla on aikoinaan ollut. Itellä ollut kaksikin yli kaksyt vuotta vanhaa Guzzia, enkä ymmärrä tuollaisia jorinoita pätkääkään. Kannattaisi ensin omistaa itse kyseinen pyörä, ennenkuin suunsa aukaisee. Yksiä tuttuja on joo kaikilla,,,,. Tottakai murheita tulee vanhoihin aina joskus, mutta vähimmällä vaivalla olen päässyt just Guzzien kanssa. Kolmas menossa, joten "vahingosta viisastuu" ei oikein pidä paikkaansa? Ja luulen että vanhankin Guzzin hinnalla sais paljon uudemman plastiikkakuulan. Niitäkin on kokeiltu, FJ Jammu, tasan yx kesä! Uutena ostettu GR Suitsa, ja startti kärysi 16700km kohdalla, äänenvaimentimet vaihtoon kesän ajon jälkeen, sisäkalut irti, se meni takuuseen. Ei oikein vakuuttanut. Edes aurinkoisina päivinä, jäi vähän kertakäyttöpelin maku suuhun. No, täytyy myöntää että Guzzikin sai uudet pöntöt 15 vuoden käytön jälkeen. Joten siinä Guzzin harmit.
buttrock.gif

Back