• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotoGP 2018

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaSa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JaSa

New member
Eiköhän jo voida avata tämäkin ketju :). Eli tänne vain höpöttelyä MotoGP kaudesta 2018.

Tuossa selaillessa osui silmään mielenkiintoinen sääntöuudistus kaudelle 2018. Airbageistä tulee pakolliset lukuun ottamatta villinkortinkuskeja ja sijaiskuljettajia kahden ensimmäisen kisan osalta.

Lisää aiheesta MotoGP.com:in uutinen
 
Formuloihin tulee vissiin se sääntö, että visiirikalvo pitäis sulloa kabiiniin eikä heittää radalle. Motossa sitä ei voi sulloa mihinkään, mutta onko mitään sääntöä mihin sen saa viskata?
 
Jatkuuko Dovisizion vire 2018?Toivottavasti...

Miten Vinales??Parantaako ja on kenties tuleva maailmanmestari?

Vai onko Marquez taaskin nr.1?
 
Kalliolle peukut pystyyn niihin 5 kisaan missä on mukana!!

Jonathan Rea sais tulla MotoGP:hen..lisäis mielenkiintoa heti!
 
Ajaa Moto2 luokassa tulevalla kaudella.

Niinpä toki ajaa, mutta ylläoleva antoi ymmärtää, että Marcci olisi ollut 2017 romukunkku. Ei ollut, vaan Lowes oli.

Tästä voi funtsia, paljonko tulee kuskin palkan päälle lisähintaa, MotoGP-pyörän arvon arvioiden. Toki jos esim. Lowes ajoi vanhoilla kehitysosilla, niin sittenhän se on vaan kierrätysmaksun välttämistä.

https://www.motorsport.com/motogp/n...r-has-crashed-the-most-in-motogp-2017-970146/

On toki mielenkiintoista nähdä, vetääkö Marc yhtä paljon nurin tänä vuonna kuin viime vuonnakin.

Edit: Yo. linkissä ei ollutkaan koko kausi, mutta Lowes pysyy kärjessä - 31 kertaa turvalleen kauden aikana, melko tekijämies!

http://www.motogp.com/en/news/2017/11/27/2017-top-crashers/247203
 
Folgerin tilalle spekuloitu Bagnaiaa moto kakkosista/ van der Markia tai Alex Lowesia Yamaha WSBK tiimistä.

Jännää, jännää.
 
Stoner palasi kalasta, ja täräytti Sepangin avauksessa neljännellä kierroksellaan 2:01.1. Pedrosan paaluaika viime vuodelta 1.59.2 samoilla renkailla. Rata ei ollut ihan priimassa kunnossa raportin mukaan.


Hondan Aoyama ja Bradl seurasivat perässä: 2.05.9 & 2.06.2

Kiinnostavaa nähdä Micky Deen aika Suzukilla, kun TT-voittajana pääsee tuuttamaan GP-mopoa.


Edit:
Eipä pulleaposkisen vittupään ajoista olekaan tietoa, kun on niin suljettu ajo ollut. Sen verta kuiteskin, ettei päässyt ajamaan misukan GP-renkailla.
 
Stoner palasi kalasta, ja täräytti Sepangin avauksessa neljännellä kierroksellaan 2:01.1. Pedrosan paaluaika viime vuodelta 1.59.2 samoilla renkailla. Rata ei ollut ihan priimassa kunnossa raportin mukaan.


Hondan Aoyama ja Bradl seurasivat perässä: 2.05.9 & 2.06.2

Millähän ton Stonerin sais takas kisoihin. On kyllä ihmeen kova ukko noin eläkeläiseksi. Paljonkohan mahtaa ajella 2-pyöräsillä omaksi ilokseen vapaa-aikana?
 
Stoner palasi kalasta, ja täräytti Sepangin avauksessa neljännellä kierroksellaan 2:01.1. Pedrosan paaluaika viime vuodelta 1.59.2 samoilla renkailla. Rata ei ollut ihan priimassa kunnossa raportin mukaan.


Hondan Aoyama ja Bradl seurasivat perässä: 2.05.9 & 2.06.2

Kiinnostavaa nähdä Micky Deen aika Suzukilla, kun TT-voittajana pääsee tuuttamaan GP-mopoa.


Edit:
Eipä pulleaposkisen vittupään ajoista olekaan tietoa, kun on niin suljettu ajo ollut. Sen verta kuiteskin, ettei päässyt ajamaan misukan GP-renkailla.


Tuuppaa linkkiä kehiin mistä noita aikoja voi pällistellä. Stoner on kyllä usealla tavalla hämmästyttävä kaveri. Saapi nähdä palaako koskaan enää kapinoimaan radalle, vai tyytykö Ducatin PR ja kehitystehtävän tuomaan (luultavan) pulleaan palkkaan, ilman kisakuljettajan riskitasoa ja tolkutonta matkustamista.
 
Paljonkohan mahtaa ajella 2-pyöräsillä omaksi ilokseen vapaa-aikana?

Mitä somesta stalkkaa niin crossia/enskaa/dirt trackia aika usein. Ja sitten noita Ducatin hommia, välillä GP Desmolla testiä, joskus kyykyttää journalisteja Multistradalla. Eiköhän tuo elämäntyyli ja työ vs vapaa-aika ole nyt sillä niin hyvin balanssissa, että ei kisailu kiinnosta. Tai kiinnostais, mutta se kaikki muu siinä ympärillä ei (matkustus, media, pr jne)
 
Mitä somesta stalkkaa niin crossia/enskaa/dirt trackia aika usein. Ja sitten noita Ducatin hommia, välillä GP Desmolla testiä, joskus kyykyttää journalisteja Multistradalla. Eiköhän tuo elämäntyyli ja työ vs vapaa-aika ole nyt sillä niin hyvin balanssissa, että ei kisailu kiinnosta. Tai kiinnostais, mutta se kaikki muu siinä ympärillä ei (matkustus, media, pr jne)

Muut maksavat harrastukset, ja rahaa on omaan elämiseen enemmän kuin riittävästi. Ei huono kuvio. Konjakkilasin ääressä voi välillä tuijoitella MM-pokaaleita, ja kun konjakki ei enää maistu, käy vittuilemassa kierrosajoilla GP-kuskeille testeissä.

Lisäksi kun kotona on tuommoinen, niin kai siellä viihtyy.

050212top-i.jpg
 
Onko jossain tietoa miten nuo testilähetykset etenee. Tulee jotenkin silmään pissattu olo kun testiä on ajettu nyt varmaan 2,5h ja kuvaa ajoista ei vielä ole tullut sekunttiakaan. Nyt alkoi samat haastattelut toiseen kertaan. Näyttääkö ne kuskien ajoa ollenkaan vai pyöriikö pelkastään nuo samat haastattelut 5h.
 
Ennen saattoi olla niin, että käynnissä oli useampi streami, ja piti valkata erikseen sopiva. Nyt en omista oikeuksia, joten tämä oli arvaus.
 
Back
Ylös