• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motojyskyn safarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CBF600S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

CBF600S

New member
Onkohan kukaan käynyt Motojyskyn endurosafareilla? Moottori-lehdessähän tuosta oli alkukesästä juttua. Kiinnostaisi kuulla kolemuksia. Ennen safaripaikkana oli vain Lappi, nyt myös Loppi, joten pk-seudultakin on nyt lyhkänen matka, kun ei viitsisi Lappiin asti lähteä muutaman tunnin safarin takia...

eipä oo kokemusta, mutta kiinnostusta olis lähteä safarille. en oo ennen enduroa ajanutkaan. täytyy ens kesänä lähtee koittamaan

Mä olin keväällä endurosafarilla Keski-Suomessa, jossa käytössä Motojyskyn kalusto ja Jysky itse vetämässä (ei ollut varsinaisesti heidän safari, mutta varmaan vastaava kokemus).

Suosittelen
smile_org.gif
. Vuokrakalusto oli kunnossa ja vetäjä(t) mukavia ja osaa asiansa. Aikaisempaa endurokokemusta ei tarvita (mutta se on toki avuksi), reitin vaikeustaso valitaan osaamisen mukaan. Se on rankkaa tottumattomalle, ihan kummallisiin lihaksiin(?) sattuu jälkikäteen, mutta ehdottoman hauskaa.

Kesällä teki kovasti mieli lähteä sille Saariselän safarille, mutta aika ja raha ei riitä kaikkeen kivaan  
sad_orig.gif

Joo, mä olen ollut kerran Jyskyn Lopella järjestetyllä safarilla. Suosittelen. Menen itse uudestaan heti kun sellainen siellä on samaan aikaan kun mulla on kalenterissa tyhjää
smile_org.gif

Voin myös kertoa että se on rankka laji. Itsellä kerta oli ensimmäinen ja aivaan sairaan makeeta. Tosin, pistää mietyttämään mistä johtuu, että itseäni 20 vuotta vanhempi kaveri pistelee menemään oikein tosissaan eikä ole edes kainalot märkinä.... kun taas itse ei pysy tahdissa ja eikä löydy yhtään kuivaa paikkaa
biggrin.gif

Liekö sittenkin tekniikkalaji;-)

Back