• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motomarket Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petteri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Petteri

New member
No täällähän tätä pitääkin kysyä, eli:
Minkälaisia kokemuksia Turun Motomarketista?
Firma tuonee Giviä maahan. Löytyykö firmasta asennuspalvelua? Asennus pitäisi saada odottaessa kun en ehdi yöpyä Turussa.

Ihan ok. lafka.
sport05.gif

Miksi muuten sun on matkustettava Turkuun asti laukkuja asennuttamaan? Giwi satseja löydät myös Motomarketin diilereiltä, kysyppä vaikka sieltä, kuka myy paikkakunnallasi kyseisiä tuotteita. Motomarket on vanha ja tunnettu alan yritys jota vetää kaksi tunnettua kilpakuskia, isä Hannu ja poika Esko Kuparinen. Jos heidän kanssaan ei onnistu, paras katsoa peiliin.

Motomarketissa käynti peruuntui kun pyörä pöllittiin. Katsotaan nyt sitten jos seuraavaan pyörään laukkuja laitan, mistä ne hommataan. Givi lienee hyvä merkki joten kaipa niitä Helsingistäkin saa ainakin vakiomalliseen pyörään (ei sliparia vaihdettu).

Toisaalta ja toisaalta. Oman yhden kokemukseni (ja yhden kuulemani) perusteella Motomarketin hyvitys vaihtoon tuotavasta pyörästä on niukka, toisaalta vaihtopyörän tuleva myyntihinta ei sitten ole mahottoman korkea. Tämä politiikka on ostajan kannalta jees, mutta aiheuttanee pyörien arvonsäilymisessä ongelmia. Etenkin ns. harvinaisemmilla merkeillä. Kaksipiippuista hinnoittelupolitiikkaa, ehkä tai kenties?

Pyörätarvikekaupasta on ihan ok kokemukset, tosin tingata ne vois vähän enempi  
biggrin.gif

Autokaupassa koittivat kerran viilata linssiin, mutta pysyin tiukkana ja en suostunut maksamaan koko kauppasummaa ennenkuin autoon oli tehty sovitut korjaukset. En antanut periksi vaikka HK kovalla äänellä kaikkien kuullen keskellä kauppaa hulluksi haukkuikin. Kun auto oli kunnossa ja loppuhinta maksettu, hän jopa myönsi ettei ehkä auto ois kuntoon tullutkaan ilman mun "temppua".  
kaboom.gif

Eli hulluus kannatti!

Autokaupoista ei tietoa, mutta oman Trumppani sieltä ostaneena mulla on vain hyviä kokemuksia liikkeestä. Hyvää palvelua, vaikkakin vain puhelimen välityksellä. Tehty mikä luvattu ja rabattia tarvikkeista uuteen pyörään tullut aivan kiitettävästi.
smile_org.gif

062802moto_prv.gif

samallaisia kokemuksia. ostin trumpan sieltä ja kauppa sovittiin puhelimessa. sovittu sana piti ja tekivät melkoisesti hommia pyörän rekisteröimiseksi ennen sovittua ajankohtaa kelien olessa erittäin suosiolliset ajelulle.
062802jumpie_prv.gif

todella hyvä maku jäi suuhun ja varmasti palaan kaupantekoon sinne.

Ostin oman trumppani sieltä. Homma toimi, palvelu pelas ja sovittu sana piti.
Vielä ei ole kokemusta siitä, miten kauan intoa riittää jälkimarkkinointiin, mutta positiivisella mielellä olen ainakin tässä vaiheessa; näytti olevan ihan pitkäjännitteistä puuhaa heidän touhunsa.
Kannatti käydä kauempaakin.

kylläpä toimii tuo jälkimarkkinointi, ainakin vielä.ostin huggerin ja samassa yhteydessä todettiin matkustajan satulan jääneen kauppaan. (omaa tyhmyyttä en osannut sitä pyörää hakiessa kysyä  
withstupid.gif
). No, kamat luvattiin (huggeri hyvällä rabatilla) toimittaa stadiin matkahuoltoon rahtivapaasti.

Täytyy kehua että kyllä kaikki toimi loistavasti kun pyöräni vaihdoin motomarketissa.

Miksi muuten sun on matkustettava Turkuun asti laukkuja asennuttamaan?  Giwi satseja löydät myös Motomarketin diilereiltä, kysyppä vaikka sieltä, kuka myy paikkakunnallasi kyseisiä tuotteita.  Motomarket on vanha ja tunnettu alan yritys jota vetää kaksi tunnettua kilpakuskia, isä Hannu ja poika Esko Kuparinen.  Jos heidän kanssaan ei onnistu, paras katsoa peiliin.
Samaa mieltä, asiallinen paikka ja hinnottelu
033102beer_1_prv.gif

Mulla on todella positiivisia kokemuksia Motomarketista.

Kerran olin hakemassa öljyä ja jäähdytinnestettä mopooni ja samalla tuli puhetta pikku remontista mitä olin tekemässä. Valittelin kun ei ole tarvittavia työkaluja, hämmästykseni oli valtaisi kun yllättäin tarjosivat kyseiset työkalut lainaksi! Niinpä illalla tein remontin ja seuraavana päivänä palautin työkalut ja mitään korvausta eivät suostuneet ottamaan.

Vielä positiivisemmaksi asian tekee vielä se, että en ole ostanut mopani sieltä, enkä mitään muutakaan kallista eivätkä ole edes tuttuja ja silti tällainen palvelu.

Turun motomarketista ei ole kuin yhdestä kaupasta kokemuksia, toisaiseksi. Ostin ajohanskat ja aloittelijana menin ostamaan liian pienet
veryangry.gif
withstupid.gif

No hätä ei ollut tämän näköinen, kävin kysymässä, vaikka oletin vastauksen olevan kielteinen, vaihtaisivatko hanskat isompiin. Ostohetkestä oli kulunut about 2kk, mutta hanskoja oli käytetty noin viikon verran eikä kuittiakaan löytynyt. Tämä neitokainenpa sanoa pläjäytti että kyllä mä ne voin vaihtaa silti
eek.gif

Olipa päivä pelastettu, totesi vaan, että kunhan et tuu enää näitä uusia vaihtamaan. Lupasin olla tulematta.
biggrin.gif

Hienoa, Kiitos
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Jos edellisestä mopokaupoista täällä pääkaupunkiseudulla jäi se maku suuhun,että rahat annettuasi,palvelu loppui siihen,niin
Motomarket antaa itsestään kyllä päinvastaisen kuvan.Rahat on jo "luovutettu" ko.puljulle...mutta senkin jälkeen lähettivät kutsun mp-messujen vip-tilaisuuteen.Jo itse ostotapahtumasta jäi myönteinen kuva,ja tämä kyllä kirkastaa käsitystä edelleen.Hyvä meininki Motomarket,jatkakaa samaa rataa  
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif

Samanlaiset kokemukset myös täällä. Viime vuonna, noin vuosi sitten, tehtiin kaupat jossa Jammu vaihtui Trumppaan ja kaupat tehtiin valokuvien perusteella. Hakivat Jammun Motovelhoilta tuoden Trumpan tilalle. Tavarapuolella lupasivat reilut alennukset läpi koko kesän, ei tarvinnut yrittää hommata kaikkea rompetta samalla kertaa. Ja ne kamat mitkä otin pyörän mukana tulivat todella kuluttajaystävälliseen hintaan.
Erinomainen liike,
062802jumpie_prv.gif

062802moto_prv.gif

Sama liike, samat kokemukset, aikaa kulunut kymmenkunta vuotta.
Eli taso ei ainakaan ole laskenut. Hyvähyvähyvä.

Ukko osti sieltä mazdan 25 vuotta sitten ja busterin 20 vuotta sitten. Oli kuulemma jo silloin hyvä palvelu.
smile_org.gif

Ainut asia ku kuulemma jäi häiritsee oli se ku mazda kauppias ajeli itte mersul.
tounge.gif

Back