Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oman kokemuksen perusteella uskallan suositella. Tilasin alkuvuodesta Pazzon jarru- ja kytkinkahvat tuolta. Tavarat tulivat viikossa perille ja sähköposteihin vastailtiin erittäin nopeasti.Onko uusia kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Tilausta olisin tekemässä... Hinnat ovat kyllä kohdallaan!![]()
Joo itse olen kans tilannut parikin kertaa nyt vähän ajan sisällä, ekalla kerralla tilaus tuli 11 päivässä toisella kerralla tuli 9 päivässä.Onko uusia kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Tilausta olisin tekemässä... Hinnat ovat kyllä kohdallaan!![]()
Joo, halpaa on ku saippua!Laitoin tilauksen sisään. Pazzon kahvat yhteensä 159,95$... Ei paha! Tulihan sieltä tilattua samalla muutakin, kun halvalla sai!![]()
Kyllä näyttäisi tulevan, mutta en huomannut itse ottaa niitä ostoskärryyn...Joo, halpaa on ku saippua!Laitoin tilauksen sisään. Pazzon kahvat yhteensä 159,95$... Ei paha! Tulihan sieltä tilattua samalla muutakin, kun halvalla sai!
Täällä ja Euroopassa samat vivut taitaa olla halvimmillankin yli 200€ parilta.![]()
Tuliko muuten ilmaiset kahvakumit vielä kaupanpäälle?