• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

motomummy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SoRsA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

SoRsA

New member
Onko kukaan tilannut kyseisestä firmasta mitään?Ja kuinka kauan on kestänyt?Itse tilasin kuukausi sitten paypallin kautta eikä pakettia vieläkään näy!!Millä ne mahtaa tulla sieltä?Laivalla...
Olis vaan mukavaa pistää pyörään vähän uutta osaa ja lähtee ajelee
062802moto_prv.gif

Kaveri tilas mulle Pazzon kahvat tuolta... Ainakin jenkkien sisällä homma toimi, koska palikat oli kaverilla parin päivän sisään.

Mull on kans tulossa pazzon kahvat,puig pleksi ja galfer jarruletku paketti!Ettei mistään isosta paketista oo kyse!Ihmettelin kun ne ei toimita rataspakettia ja jarrulevyjä suomeen lainkaan...

Voi kestää, josset valinnut lentokuljetusta. Itse tilasin kirjan Ameriikan Amazonilta maakuljetuksena: meni kaks kuukautta. Lähetin myyjälle karhukirjeen, ja seuraavalla viikolla paketti oli postissa. Tosin se oli lähetetty jo ennen sitä karhua. Lentorahtina tulee alle viikossa.

Lähetin s-postia sinne ja sanoivat että täksi viikoksi tulisi mut veikkaan että ei tuu vielä!!Kyllä odottavan aika on pitkä.....
biggrin.gif

Mitäpä olisit tilaamassa? Coreyllä on nettisivuillaan listattuna ehkäpä halvimmat hinnat koko bisneksessä juuri sporttipyöriin. Tuon postituksen kanssa hänellä olisi vielä kehitettävää.

Suosittelen ehdottomasti seuraavaa liikettä jenkeistä tilaukseen:

http://www.kyleusa.com/

Ottakaa yhteyttä Dan Kyleen (paikan omistaja ja perustaja) loistavaa palvelua ja nuo postitushommat "kikkoineen" osataan. Itse tilasin pyörääni alustan tuolta kaverilta ja 5arkipäivää kesti tulla suomeen tavarat californiasta.

Onko uusia kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Tilausta olisin tekemässä... Hinnat ovat kyllä kohdallaan!
thumbs-up.gif

Onko uusia kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Tilausta olisin tekemässä... Hinnat ovat kyllä kohdallaan!
thumbs-up.gif
Joo itse olen kans tilannut parikin kertaa nyt vähän ajan sisällä, ekalla kerralla tilaus tuli 11 päivässä toisella kerralla tuli 9 päivässä.
Ei ole kyllä pahaa sanottavaa ko. firmasta
thumbs-up.gif

Laitoin tilauksen sisään. Pazzon kahvat yhteensä 159,95$... Ei paha! Tulihan sieltä tilattua samalla muutakin, kun halvalla sai!
tounge.gif

Yoshimuran tilasin helmikuussa. Viikko meni tilauksesta, kun putki oli suomessa.
Eipä ollut muitakaan ongelmia
thumbs-up.gif

Laitoin tilauksen sisään. Pazzon kahvat yhteensä 159,95$... Ei paha! Tulihan sieltä tilattua samalla muutakin, kun halvalla sai!  
tounge.gif
Joo, halpaa on ku saippua!
tounge.gif
Täällä ja Euroopassa samat vivut taitaa olla halvimmillankin yli 200€ parilta.

Tuliko muuten ilmaiset kahvakumit vielä kaupanpäälle?
Kyllä näyttäisi tulevan, mutta en huomannut itse ottaa niitä ostoskärryyn...  
mad.gif
Katsotaan tuleeko.

Onko hyvät kahvagummit? Gixxer foorumilla jengi on ainakin niitä kehunut.

Mulla ei toistaiseksi ainakaan ole käyttöä noille kahvakumeille. Laadukkaan oloiset ovat, mutta käytännön hyvyydestä en siis osaa sanoa mitään.

Jos jollakin on tarvetta kahvakumeille niin kyselyä vaan tulemaan.

Eilen kävin hakemassa kamat tullista ja kaikki oli mitä pitikin (unohtuneet kahvakumitkin). Suosittelen!

thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif

Back