Motonetin TRW-Lucas sintteri jarrupalat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja morbus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katukäyttöön varmasti hyvät palat.
Ratakäyttöön ne on korkeintaan hintansa arvoiset.
 
^ Joo, osta pois, ihan toimivat / hyvät palat ne normiliikenteeseen on.
Ja lisäksi edulliset. :;):
 
Kyllä noilla paloilla osa ajaa sm sarjassakin, että kyllä kai ne ratapäivilläkin toimivat.
 
Mahtaakos ORG:laisilla on kyseisistä Motonetin sintteripaloista kokemusta?
Oli ainakin reilusti halvemmat kuin esim. Stormin EBC palat mutta onko laatu myös hintaa vastaava?

Kokemusta on useamman vaihtovälin verran. Mainitsemasi TRW-Lucasin sintteripalat ovat ainakin Hondassa tomineet erinomaisesti, niin radalla kuin kadulla. Kyseessä CBR 600 F. Sigusi Wikakasojen mahdollisista yhteensopivuusongelmista en tiedä.
Ferodoja en sitävastoin mopooni enää laita. Pykälää vanhemmassa mallissa eivät pitäneet kylmänä tai sateella, kilometrisuorite noin puolet totutusta ja kuluttivat hyväkuntoiset levyt kerralla vaihtokuntoon. Ihanan kallista.
 
Kokemusta on useamman vaihtovälin verran. Mainitsemasi TRW-Lucasin sintteripalat ovat ainakin Hondassa tomineet erinomaisesti, niin radalla kuin kadulla. Kyseessä CBR 600 F. Sigusi Wikakasojen mahdollisista yhteensopivuusongelmista en tiedä.
Ferodoja en sitävastoin mopooni enää laita. Pykälää vanhemmassa mallissa eivät pitäneet kylmänä tai sateella, kilometrisuorite noin puolet totutusta ja kuluttivat hyväkuntoiset levyt kerralla vaihtokuntoon. Ihanan kallista.

Noista paloista on kokemusta noin 10 parin verran ja kahdessa eri pyörässä. Siinä välissä on ollut Suzukin ja Yamahan orkkis paloja, fedoroa ja vaikka mitä. Siinä mielessä nuo on helpot palat, että pitävät jo viileänä kohtuu hyvin ja näillä voi ajaa myös sateella. alkupuraisu ei ole samaa luokkaa kuin kovemmissa racing paloissa, mutta en sitä kaipaakaan.
Se, miksi näitä tulee laitettua, on varmaan enemmän tottumiskysymys ja etenkin se tuntuma kun lähdetään nostamaan jarrua mutkaan tullessa.
Kulumiskestävyydeltään nuo ei ole parhaat mahdolliset, mutta siedettävät kuitenkin. Katuvehkeeseen nuo onvarmastikin hyvät palat juuri jokasään ominaisuuksien vuoksi.

Radalla gsxr-1000 alla palat ilmeisesti kuumeni liikaa ja olivat aina parissa päivässä vaihtokunnossa. Yamahassa menee jotain 3-5 päivää samaan tulokseen keleistä ja radasta riippuen.


Täysin racing paloja ei kannata välttämättä hommata jkatuvehkeeseen tai edes ratapäiväharrastajan. Se on vähän samaa kuin jollain hitec slickseillä ajelu, että pala ei välttämättä juurikaan ole toiminta-alueella kovin pitkää aikaa eliniästään.
 
Back
Ylös