• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motorg kesäpäivään kaivataan apukäsiä kouluttajien avuksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitrous
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Nitrous

Active member
MotOrg ry
Motorg kesäpäivään kaivataan apukäsiä kouluttajien avuksi

Kesäpäivälle olisi tarvetta noin viidelle henkilölle auttelemaan kouluttajien vetämillä klinikoilla. Hommaa olisi aamupäivällä 10-13 ja iltapäivällä 14-16(tai 17). Avusta saa palkkioksi tietenkin loistavat hyvän mielen sekä ajoaikaa radalla klo 17-20. Lisäksi pääsee tutustumaan lähietäisyydeltä kouluttajiin ja saattaapa mukaan tarttua jokunen vinkki myös omaa ajamista helpottamaan. Mikäli rastin pyörittäminen tai avun tarve loppuu aiemmin, pääsee toki radalle jo ennen klo 17.

Paikat, joissa apua kaivataan:
1) Ajoasentoklinikka (1hlö)
2) Apua rastilla, jossa käydään perusjutut läpi ensi kertaa radalle tulevien kanssa (1hlö)
3) Alustaklinikka (2hlö)
4) Ajotietoklinikka (1-2hlö)

Ilmoittautumiset tähän alle.

Lipulle ei mahtunut, eikä nimeä muuallakaan ole ollut varauksessa, joten alustaklinikalle voisin tulla.

Kyllähän sitä vois tulla talkoilemaan eikä paikalla ole väliä.

Mä voin osallistua tuohon kakkospostiin, jos joku vapaaehtoisista ottaa minun paikan lipulla?

Mä en osaa laskea onko kaikki paikat jo täynnä, mutta jos tarvitaan niin olen käytettävissä.

Ja mukana seuraavat:
1) JMH (alusta)
2) Knaku (alusta)
3) Fayout
4) tate66
5) Wanico (ekakertalaisten rasti)

Ja varalla massajaska.

Laittelen infoa yksärillä lähempänä tapahtumaa. Varautukaa olemaan paikalla la-aamuna hyvissä ajoin (n. tunti) ennen tapahtuman alkua

Ja mukana seuraavat:
1) JMH (alusta)
2) Knaku (alusta)
3) Fayout
4) tate66
5) Wanico (ekakertalaisten rasti)

Ja varalla massajaska.

Laittelen infoa yksärillä lähempänä tapahtumaa. Varautukaa olemaan paikalla la-aamuna hyvissä ajoin (n. tunti) ennen tapahtuman alkua

tänks

Back