• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MotOrg Ry tiedottaa- Vuoden 2015 jasenyydet nyt myynnissa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Makeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Omaan kuoreen oli sitten liimautunut kiinni toinen, Tolkkisiin menossa ollut kuori. Käyn tänään nakkaamassa tuon takas postiin niin myös R.S. saa korttinsa.

Onpa hieno kortti.

Mulla mennyt aikataulut sekasin, kun luulin, että toi mun kuva tulis vasta ens vuoden kortissa.

Joten kiva ylläri. :jippikaijee:

Lompakkoon vaihdettu uunituore kortti ja ST1:n sivuillakin poikkesin täyttämässä blanketin 🙂

Kortti tuli tännekkin.:jippikaijee:

Ainoo "miinus" oli kuoressa oleva musta tarra, kun on mattamusta pyörä ynnä kypärä.:no:

No kaipa sillekkin jokin paikka löytyy

Kokeile silti pyörään.
Mattamustaan tuollainen kiiltävätarra antaa ihan hyvän efektin.

Ompa komia kortti.

Kiitos Jonezi tarran maininnasta, joutui penkomaan roskakoria. Siellähän se oli kirjekuoressa..

Kortti tuli! Tulisipa vielä ne ajokelitkin nopeasti.Joo toi tarra meinas mullakin jäädä kuoreen.

Hyvä että luin tämänkin jutun täältä, otin sitten tarrankin talteen 🙂

Sieltähän se kortti tulla tupsahti sopivasti just ennen Superbikersin tapahtumaa 👍

Jahah, eli siis tuollanen kolmisen viikkoa niin alkas olemaan kortti niin sanotusti huudeilla jos ei matkan varrelle ole eksynyt 🙂

Sama juttu täälläkin, oli lähellä ettei tarra menny kuoren kanssa roskiin.

Ai mikä tarra? :blink:

Kortti kyllä tuli, mutta tarraa en kirjeestä huomannut.. Nyt se on jo myöhästä mennä tarkistaankaan, kun on kuoret roskissa. :doh:

Ehkä tässä ilmankin pärjää..

Melkeen kaikki minä mukaan lukien näköjään meinannu nakkaa sen tarran roskiin :grin: kun ei tienny että siellä sellanenkin oli tulossa

Joo heikosti näköjään täälläkin tuli kirjekuoren sisältö tutkittua kun olisi ilman tätä ketjua mennyt tarra roskiin kuoren mukana 😀 Nyt vain sijoituspaikkaa keksimään.

Hyvä että nostitte asian täällä esiin. Kävin kaivamassa kirjekuoren roskiksesta ja pelastamassa tarran ...😀

Ihme kirjeenavaustekniikat ihmisillä, ku puolella porukasta puolet sisällöstä menee roskiin 😛

Back