Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meidän koirakin tykkää tästä.
Taisit näyttää sille tota pupun kuvaa. 😛
Oo varovainen. Jäsenyydet voi loppua keskenSiinä tapauksessa mä jään passiin![]()

Maksettu, todennäköisesti. Lopuksi antoi kolme varoitusta, tiedostossa ..../drupalvb.inc.php oli jotain pientä hämminkiä. Otin ne talteen jos kehittäjiä kiinnostaa, ei vaikuttanut krittiisiltä.
Maksettu, jos vaikka sais jatkossa laituripaikoista jäsenetua....![]()

Voinet laittaa tuohon samaan laituriin ton M/S RaiRai:n kanssa, jäsenetuhintaan...
katso liitettä 8714

Onks meillä likviditeettikriisi, vai muuten vaan reipasta mutta tehokasta toimintaa, kun pyydätte maksamaan kaks kertaa saman kalenterivuoden puolella?
Muistutellaanpas nyt vielä tästäkin.
Päivittäkää osoitetietonne omaan profiiliinne. Olen tässä joutunut melko monta viestiä lähettelemään ja muistuttamaan asiasta. Se jäsenkortti ei tule perille jos ette ole osoitettanne ilmoittaneet.
Ostotapahtuman yhteydessä tietojen kirjaus lomakkeeseen ei siis riitä. Tiedot täytyy olla omassa profiilissa.
Saattaa olla, että siellä on silti bugi, vaikka profiilin tiedot kunnossa. Tällaista muistelen, kun Hessu tutkaili mun osoitetta viime keväänä asiassa, joka ei liittynyt jäsenkortteihin.
EI tarvii maksaa tänä vuonna!! Voi viivytellä 2016 tammikuun loppuun saakka! Tai sitten jos maksaa nyt niin seuraavan kerran vasta vuonna 2017!!??pyydätte maksamaan kaks kertaa saman kalenterivuoden puolella?