• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Motoristikirkko 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yamark

New member
Perinteinen Liedon motoristikirkko 10.5. 2008. veisaamaan
biggrin.gif
Hieno tapahtuma. Tänä vuonna vuonna edes jääkiekon välierät pääse sotkemaan aikatauluja, kun pelit pelataan vasta illalla
biggrin.gif

Varmaan järjestävä seura laittaa vielä kunnon infopläjäyksen tänne sivuille, mutta pikkuhiljaa varaamaan aikaa kalenteriin...

Jää kyllä tänä vuonna väliin
bawling.gif
Käsi leikataan pe 9.5.
Ei silti, kyytiläisenä ois joutunu paikalle pelmahtaan. Mut hieno kokemus se on, sinne vaan kynnelle kykenevät
sport05.gif

Varmasti paikalla. Ajattelin "pitkästä aikaa" tulla kyytiläisenä
tounge.gif
Poikkis saa tällä kertaa kunnian olla kahvoissa.

Mulle kymmenvuotisjuhla ko. kokoontumisessa. Perinteinen kauden avaus. Näyttäis tulevan ihan OK kelitkin.

Eli mukana  
062802moto_prv.gif

-kawajack

Perinteisesti paikallisilla pyöräliikkeillä on samaan aikaan koeajopäivät
062802moto_prv.gif
mahtaa olla ruuhkaa sielläkin sitten. on luvattu hyvää säätä ja ajokeliä. silloinhan ne onnettomuudet usein tapahtuvat. jonottaisin mielelläni vaikka vartin, jos pääsis koklaamaan uusia kawan zzr1400, gtr1400, zx10r, jammu r1, suizan kilogixeri, m1800r, hondan uusi blade, miksei muitakin merkkejä.

Perinteisesti paikallisilla pyöräliikkeillä on samaan aikaan koeajopäivät
062802moto_prv.gif
mahtaa olla ruuhkaa sielläkin sitten. on luvattu hyvää säätä ja ajokeliä. silloinhan ne onnettomuudet usein tapahtuvat. jonottaisin mielelläni vaikka vartin, jos pääsis koklaamaan uusia kawan zzr1400, gtr1400, zx10r, jammu r1, suizan kilogixeri, m1800r, hondan uusi blade, miksei muitakin merkkejä.
Eipä oo näkyny mitään mainontaa aiheesta, että oiskohan tää vuosi nyt poikkeus.. Outoa.

Mulla on vielä auki lähdenkö tuonne Lietoon köröttelemään. Alla on keltainen Fazer jos joku bongaa.

Kupittaalla kuuluttivat että yli 3000 pyörää olis alustavasti liikkeellä.. ennätystä oikeen povasivat. Keli oli kyllä uskomattoman hieno, ja saletisti muutama punanaamainen motoristi nähtäneen iltasella kun aurinko on tehnyt tehtävänsä päivän aikana
tounge.gif

Itse ajelin letkan mukana ja koukkasin pois ennen Liedon keskustaa.
062802moto_prv.gif

Mukana oltiin, koukkasin letkasta liedon shellille jaffalle josta sitten fillari paikallisen kebabbilan parkkikselle ja siitä kävellen kirkolle. Paljon oli porukkaa kyllä.

Kupittaalla kuuluttivat että yli 3000 pyörää olis alustavasti liikkeellä.. ennätystä oikeen povasivat. Keli oli kyllä uskomattoman hieno, ja saletisti muutama punanaamainen motoristi nähtäneen iltasella kun aurinko on tehnyt tehtävänsä päivän aikana
tounge.gif

Itse ajelin letkan mukana ja koukkasin pois ennen Liedon keskustaa.
062802moto_prv.gif
Satuitko olemaan bussipysäkillä pyörän vieressä ennen Lietoa, huomasin hiukan liian myöhään "varmaa tunnistusta" varten...
biggrin.gif

Back