Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhden kokemuksen jäljiltä: en.parin kokemuksen perusteella en!
Fyrkka etukäteen vakuudeksi. jos ja kun jotain tapahtuu niin siinä vaiheessa tulee, no mutku. jos rupee kaverinkaverinkaverilta perää vauriokorvauksia jälkikäteen, niin periä voi yrittää, mut korvaus jää saamatta.Todennäköisesti en lainaisi. Riippuu toki kaverista. Jos luotan kaveriin, että hän maksaa 100% kaikki mitä rikkoo, niin sitten voisin EHKÄ lainata...
Sullahan hyviä kavereita onOlen lainannut parikertaa varusteineen päivineen. palautuksessa mopo naarmuja täynnä ja hanskoissa kissan mentävä aukko kämmenessä. "ei huomannut". Toinen veijari poltti kumin loppuun ja rikkoi sekin hanskat. Totesi vaan ettei ne paljoo maksa. liekö samalla halko liiterillä hommissa ku hanskat kestää 24h. Eli en lainaa. Paitsi jos hinnasta sovitaan.
Noin "hyville" kavereille EN lainais, muuten riippuu kaverista. Ainakin osa mun kavereista osaa kunnioittaa toisen omaisuutta. Ja olen lainananutkin. Olen myös itse lainannut toisen pyörää, kun omaa ei ole ollut jostain syystä ajokunnossa.Olen lainannut parikertaa varusteineen päivineen. palautuksessa mopo naarmuja täynnä ja hanskoissa kissan mentävä aukko kämmenessä. "ei huomannut". Toinen veijari poltti kumin loppuun ja rikkoi sekin hanskat. Totesi vaan ettei ne paljoo maksa. liekö samalla halko liiterillä hommissa ku hanskat kestää 24h. Eli en lainaa. Paitsi jos hinnasta sovitaan.