• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp:llä hälyt soimaan autosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja akuko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

akuko

New member
Elikkäs ite saan jatkuvasti erään kotia lähellä olevan auton hälyt soimaan ohi ajellessa. Pikkuisen kun vääntää kaasua auton kohdalla niin iloisesti alkaa soimaan. Onko tämä ihan yleistä mopoilla vai antaako Termignonit sen verran miehekkäämpää ääntä. Ihan vaan mielenkiinnosta tällasta kyselen. Se on joka illan huvi itellä
tounge.gif

Pöh , mä en pääse tommosesta kivasta nauttiin.

Mulla on vaan kusiainen , eikä sen äänet saa hälyjä sekasin.
sad_orig.gif

biggrin.gif

062802moto_prv.gif

Saisivat kytät sakottaa 'itsestään' soivista hälyttimistä..
Ekanakin lähitienoo häiriintyy, ja toisekseen varkaat saa rauhassa tehdä murtohommia, kun ketään ei kiinnosta jos hälytin soi "taas siellä jonkun hälytin soi itsekseen"

Oman auton hälytin on joskus alkanut huutamaan. Ei tosin kummankaan H-D:n odottaessa talliin pääsyä, ts. käy tyhjäkäyntiä auton vieressä, mutta Urali kun samaa ootteli, niin joskus alkoi auto huutaa...

Naapurin auton hälytin laulaa melkein joka kerta kun avohallissa laittaa zetorin käyntiin. Vakioputkilla.

Ekanakin lähitienoo häiriintyy, ja toisekseen varkaat saa rauhassa tehdä murtohommia, kun ketään ei kiinnosta jos hälytin soi "taas siellä jonkun hälytin soi itsekseen"
Saisivat kytät ennemmin sakottaa niistä äänekkäistä pyöristä. Itse asun tien varressa, joka ilmeisesti on keksitty yleiseksi kiihdytys alueeksi ja onhan se vittumaista kun yrität nukkua ja joku saatana huudattaa pyörää siinä tiellä.

ps. en ole kukkis, päivällä mopojen huudattaminen sopii kyllä, mutta yöllä ei.

Saisivat kytät ennemmin sakottaa niistä äänekkäistä pyöristä. Itse asun tien varressa, joka ilmeisesti on keksitty yleiseksi kiihdytys alueeksi ja onhan se vittumaista kun yrität nukkua ja joku saatana huudattaa pyörää siinä tiellä.

osta korvatulpat
baaa.gif

Neste rallissa tuli nähtyä auto, jonka hälytin rupesi soimaan sen takia, kun minä suljin oman autoni oven ihan normaalisti.
biggrin.gif

Elikkäs ite saan jatkuvasti erään kotia lähellä olevan auton hälyt soimaan ohi ajellessa. Pikkuisen kun vääntää kaasua auton kohdalla niin iloisesti alkaa soimaan. Onko tämä ihan yleistä mopoilla vai antaako Termignonit sen verran miehekkäämpää ääntä. Ihan vaan mielenkiinnosta tällasta kyselen. Se on joka illan huvi itellä
tounge.gif
Onks tää joku uus teinivillitys? Ei voi muuta sanoo ku et ihan vitun tyhmää tehä jotain tollasta tahallaan!
mad.gif

tounge.gif
Onks tää joku uus teinivillitys? Ei voi muuta sanoo ku et ihan vitun tyhmää tehä jotain tollasta tahallaan!
mad.gif
No ei sitä tahallaankaan tarvitse tehdä, niin kyllä ne hälyt alkoi huutamaan. Varmaan yleisempää vielä noilla V2-koneilla, sillä huomattavasti useammin alkoi hälyt huutamaan kun vielä ajeli Mille Factoryllä ja putkissa luki "Race use only"....
withstupid.gif

tounge.gif
mad.gif
No ei sitä tahallaankaan tarvitse tehdä, niin kyllä ne hälyt alkoi huutamaan. Varmaan yleisempää vielä noilla V2-koneilla, sillä huomattavasti useammin alkoi hälyt huutamaan kun vielä ajeli Mille Factoryllä ja putkissa luki "Race use only"....
withstupid.gif
Juurikin näin. Teiniajat on kyllä ihan ohi. Ei sitä tarvitse tahallaan tehdä. Riittää kun ohi ajaa. Paikka on juuri risteyksen jälkeen jolloin kaasua on pakko käyttää hiukan. Varmaan juurikin tuo V2-kone ja racing use only-putket saa aikaan tuon. Tosin luulisi, että tuollaisten hälyttimien omistajiakin alkaisi pikkuhiljaa risoa käydä sammuttelemassa hälytintä. Pikkusen turhan herkällä on hälyt jos alkaa noin pienestä soida.

Juurikin näin. Teiniajat on kyllä ihan ohi. Ei sitä tarvitse tahallaan tehdä. Riittää kun ohi ajaa. Paikka on juuri risteyksen jälkeen jolloin kaasua on pakko käyttää hiukan. Varmaan juurikin tuo V2-kone ja racing use only-putket saa aikaan tuon. Tosin luulisi, että tuollaisten hälyttimien omistajiakin alkaisi pikkuhiljaa risoa käydä sammuttelemassa hälytintä. Pikkusen turhan herkällä on hälyt jos alkaa noin pienestä soida.
Ducalla ajellessa laukasin useammankin auton hälärit kun kotoa lähdin. Ducan putkissa lukikin Ducati Performance eikä mitään db-killereitä. Bleidin kanssa ei ole vastaavia "ongelmia"ollut. Nyyh.
bawling.gif

Muuta muualle tai osta korvatulpat, tai vaihtoehtoisesti säästä rahaa ja tee taloosi remontti äänieristykselle.

Kenenkään ei tarvitse ajaa/ elää mahdolisimman äänettömästi jotta sulla ja muilla vastaavasti tien lähellä asuvilla olisi asumis ja nukkumis rauha.

Lainattu suomi24 foomurilta. Komppaan tätä lainausta:
"Äänieristys ikkunat, ovet ja seinät pitäisi määrätä lailla pakollisiksi kaikkiin taloihin".

Ainiin. Mitä tulee näihin hälyttimiin, ei pelkästään pyörä niitä laukaise. Vaan myös autot ja niiden stereot(erityisesti ne joissa on subit), ukkonenkin on muutaman kerran laukaissut hälyttimiä. Mitä minä olen saanut todeta niin käytännössä tuohon pystyy mikä vaan kunhan ääni on matalataajuinen ja suht voimakas. Jopa junan tööttikin riittää joissakin tapauksissa.

Kenenkään ei tarvitse ajaa/ elää mahdolisimman äänettömästi jotta sulla ja muilla vastaavasti tien lähellä asuvilla olisi asumis ja nukkumis rauha.

Lainattu suomi24 foomurilta. Komppaan tätä lainausta:
"Äänieristys ikkunat, ovet ja seinät pitäisi määrätä lailla pakollisiksi kaikkiin taloihin".
pitää sitte kans muistaa, sinä kauniina päivänä sillä samaisella kadunpätkällä jossa kenenkään ei tarvitse ajaa äänettömästi, että ei tarvitse kans nyyhkyttää jos joku joskus mittaakin desibelejä omasta pyörästä.

yleesäkkin..sitä saa sitte kaikki mitä yksi ajattelematon tilaa.

"muuta muualle tai osta korvatulpat"

Voi vittu mitä soopaa. Normaaleja liikenteen ääniä pitää kestää, mutta kyllä meikäläiselläkin verenpaine nousee jos pitää pommittaa 11 aikoihin yöllä keskellä asutusaluetta. Henkilökohtaisesti mulle on sama onko pommittaja motoristi, tuunaaja, yritysjohtaja vai vapaalla oleva poliisi. Turha älämölön tekeminen keskellä asutusaluetta on tarpeetonta ja suoranaista v*ttuilua.

Ite oon huomannu et noiden Virolaisten autoissa on hälyt asennettu soimaan aika herkästi. Laukeavat soimaan jo melkeen, kun aivastaa sopivassa kohdassa.

Meikäläistä ei henk. koht. haittaa,mut naapuruston lapsiperheitä saattaa ketuttaa,kun joku pommitta tota kotikatua mäkeä ylös naru kireellä kerrostalojen välissä ja saa autojen hälärit ulvomaan,just kun on saanut piltit nukkumaan ja kersa rupee ulvomaan häläreiden kanssa kilpaa,saatta olla motoristi sympatiat nollassa sillä hetkellä.

"muuta muualle tai osta korvatulpat"

Voi vittu mitä soopaa. Normaaleja liikenteen ääniä pitää kestää, mutta kyllä meikäläiselläkin verenpaine nousee jos pitää pommittaa 11 aikoihin yöllä keskellä asutusaluetta. Henkilökohtaisesti mulle on sama onko pommittaja motoristi, tuunaaja, yritysjohtaja vai vapaalla oleva poliisi. Turha älämölön tekeminen keskellä asutusaluetta on tarpeetonta ja suoranaista v*ttuilua.
Kello 11 ei mun mielestä ole kyllä yöllä, mut jos susta tuntuu siltä niin voi voi.

Back