• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP Maailma ja HD

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leijona59
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

leijona59

New member
Oli tuhti lukupaketti uudessa MP-Maailma lehdessä 11/09 Harrikoista 2010 uutuuksista Dyna, Fat Boy, ja Electra.
Ja minua uutta HD harrastajaa kiinnosti sivun mittainen Twin Cam 96/96B moottorista kertova tarina.

Harleyt saivat pääasiassa kehuja, jarruja tosin moitittiin alitehoisiksi yhdellä etulevyllä, paitsi Electra olikin vallan huipputuote
smile_org.gif

Mitä tulee tuohon lehden juttuun, niin hyvä juttuhan tuo. Dynan jarruista olen täsmälleen samaa mieltä toimittajan kanssa. Fat bobin tyyliin saisi kaikissa Dyna-malleissa(ja Softaileissa) olla tuplat levyt. Ajettavuus ainakin Dynassa on hyvä! Jotain uus-runkoista Touring-mallia täytyy ens kesänä käydä kokeilemassa...

jep kyseisessä lehdessä oli pitkästä aikaa sellaistakin juttua jota ei muista lehdistä vielä ollut lukenut.

ja tuli luettua tuo HD:n "moottoriosuus", vaihteeksi jotain kiinnostavaakin ..

Mitä tulee tuohon lehden juttuun, niin hyvä juttuhan tuo. Dynan jarruista olen täsmälleen samaa mieltä toimittajan kanssa. Fat bobin tyyliin saisi kaikissa Dyna-malleissa(ja Softaileissa) olla tuplat levyt. Ajettavuus ainakin Dynassa on hyvä! Jotain uus-runkoista Touring-mallia täytyy ens kesänä käydä kokeilemassa...
Brembon tuplalevyt edessä ja yksi takana ABS:llä on pysäyttävä kokemus.

Löytynyt tourereista muutaman vuoden.

Brembon tuplalevyt edessä ja yksi takana ABS:llä on pysäyttävä kokemus.

Löytynyt tourereista muutaman vuoden.
Näin on! Oon ajanut runsaat kaks ja pual tuhatta kilsaa vuoden 2008 RK:lla, jossa ei tosin ollut Absia, mutta Brembot kuitenkin. Hyvin pysähtyy! Vähän liiankin hyvin, sillä meinasin saada eightteenwheelerin niskaani, kun kokeilin "miten hyvät nää jarrut nyssitten on"...
tounge.gif

Back