• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

MP-Maailman myymälävertailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JukiW
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JukiW

New member
Onko samansuuntaisia kokemuksia? Vertailun voittaja ei ainakaan minua yllättänyt, Moto-Seinäjoen palvelu on aina pelannut. Muualla petraamisen varaa onkin sitten paljon. On se kumma, kun ei lamankaan aikana kauppa kiinnosta.

MP-Maailma

Harmi ettei Superbikers:ia ollut listalla... Niin ois nähnyt onko Memmun voittanutta...
inlove.gif

Onko samansuuntaisia kokemuksia? Vertailun voittaja ei ainakaan minua yllättänyt, Moto-Seinäjoen palvelu on aina pelannut. Muualla petraamisen varaa onkin sitten paljon. On se kumma, kun ei lamankaan aikana kauppa kiinnosta.

MP-Maailma
Minulta ei Moto-Seinäjoki saa kuin risuja, sen takia kun eivät vastaa sähköpostiin jossa olisin ollut kiinnostunut ostaa heiltä uusi mopotin, no saapi niitä muualtakin.
062802moto_prv.gif

Ja ne kaikki muut joilta pyysin tarjouksia vastasivat sähköpostiin.

Itsellä osui nuo muutamat käyttämäni paikat juuri samankaltaisina kuin testiryhmä oli tuntenut. Moto-Seinäjoki, Moto-Rauma ja R. Heino. Ja vielä tuossa järjetyksessä.

Muuten ihan jees juttu mutta ihmettelin kun juttu oli osittain tehty liiankin firmojen omistajien kannalta. Myyjille kaivattiin mm. agressiivisuutta kaupan loppuun viemisessä. Ei mun mielestä myyjän tarvitse alkaa sanomaan et nyt otat tän ja mennään kassalle. Antaa asiakkaan päättää rauhassa. Jos asiakkaan kannalta katsotaan.

Asiakaspalvelupuolella muuten kyllä samoilla linjoilla, hyvä Riku Motor!
smile_org.gif

Itselle ainakin asiakaspalvelun laatu on sielä arvojärjestyksen ala päässä kun jotain harrastukseen liittyviä hankintoja teen. Eikö se nyt ole ihan sama kuinka huonoa palvelua saa 30min kaupan teon aikana jos vaikka pyörä on 500€ halvempi
nixweiss.gif
Tai sitten en ole saanut sitä oikeasti huonoa palvelua vielä
biggrin.gif

Moto Italiaa moitittiin kanssa aika paljon, vaikka se guzzistien mielestä on huippupaikka.Voihan se olla että pääasiallinen asiakaskunta ei ole niin ronkelia.

Tuli tänään käytyä 2:ssa pk-seudun suuressa pyöriä myyvässä liikkeessä uutta pyörää kyselemässä, käteisostona. Turha vaiva. Alustukseeni "Hei, tää malli kiinnostaa ja vaihdokkia ei ole, mikä on lopullinen käteishinta millä kauppa syntyy?"
withstupid.gif

Molemmissa sama vastaus:"Siinä on hinta hintalapussa..."...ja myyjä jatkoi tuppisuuna 5 metrin päässä seisoskelua...
ghostface.gif
...toinen tapauksista vielä ylivuotinen ajamaton malli ja kyseinen peli seisonut liikkeessä viime talvesta. Ilmeisen hyvä on kassatilanne tai aivan idiootteja myymälätyöskentelyssä.

Ei myyjiä ois voinu vähempää kiinnostaa kaupanhieronta. Molemmat liikkeet olivat tässä lehden testissä mukana, ja kyllä oma käynti paikanpäällä vahvisti huonoa kuvaa asiakaspalvelun tasosta ja varsinkin myyjien halukkuudesta kaupantekoon.

Itse pelkällä provisiopalkalla työskentelevänä jäisin kokonaan ilman liksaa omalla alalla jos työnlaatuni olisi samankaltaista kuin näillä mopojen"vartijoilla"..
ghostface.gif

Tuli tänään käytyä 2:ssa pk-seudun suuressa pyöriä myyvässä liikkeessä uutta pyörää kyselemässä, käteisostona. Turha vaiva. Alustukseeni "Hei, tää malli kiinnostaa ja vaihdokkia ei ole,  mikä on lopullinen käteishinta millä kauppa syntyy?"
withstupid.gif

Molemmissa sama vastaus:"Siinä on hinta hintalapussa..."...ja myyjä jatkoi tuppisuuna 5 metrin päässä seisoskelua...
ghostface.gif
...toinen tapauksista vielä ylivuotinen ajamaton malli ja kyseinen peli seisonut liikkeessä  viime talvesta. Ilmeisen hyvä on kassatilanne tai aivan idiootteja myymälätyöskentelyssä.

Ei myyjiä ois voinu vähempää kiinnostaa kaupanhieronta. Molemmat liikkeet olivat tässä lehden testissä mukana, ja kyllä oma käynti paikanpäällä vahvisti huonoa kuvaa asiakaspalvelun tasosta ja varsinkin myyjien halukkuudesta kaupantekoon.

Itse pelkällä provisiopalkalla työskentelevänä jäisin kokonaan ilman liksaa omalla alalla jos työnlaatuni olisi samankaltaista kuin näillä mopojen"vartijoilla"..
ghostface.gif
Voinet kai kertoa mitkä liikkeet olivat kyseessä ?

Ei siitä vielä tuomiolle joudu
tounge.gif

Ei tarvetta julkisesti silti osoitella, katse käännetty jo muihin myymälöihin, eiköhän muualta jotain kivaa saane ostettua. Kyseessä yli 1000-kuutioisen laitteen hankinta.

Lueskelin juuri tuota testiä... Melko kattava tutkimus. Toisaalta olisi voinut testissä tarkentaa mikä olisi ollut ihanne tapaus ja mitä tuotteita testihenkilöt kävivät ostamassa.

Toisaalta yhtä liikettä lukuunottamatta olen itse aina ollut tyytyväinen palveluun. Liekö pienet vaatimukset
biggrin.gif
?

Moto Italiaa moitittiin kanssa aika paljon, vaikka se guzzistien mielestä on huippupaikka.Voihan se olla että pääasiallinen asiakaskunta ei ole niin ronkelia.
Ei varmaan ole ronkelia. Taitaa vaan kiinnostaa enemmän se, että pyörään saa varaosat suoraan hyllystä tai nopealla toimitusajalla kuin se, etä ei ole "rättitavaraa" hyllyt täynnä...

Kaipa sen palvelun jonkin tasoista on oltava, kun tuommoista marginaalimerkkiä myymällä pystyy pitämään lafkan pystyssä.

Back