• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mp nosturi?

GIXXERBOYS

New member
Onko kellään tietoa mistä kannattas kysellä ajosilta nosturia?
(pyörälle) Jos on, kertokaahan vähän missä hinnoissa pyörii!!

Nim. Hermot palo kyykkimiseen
veryangry.gif

Motonetistä löytyy ainakin yksi versio jonka luvataan nostavan 400kg (osanro 80-7509) ja hintaa pyytivät 119e - varastotilannekin näytti +:aa kaikissa toimipisteissä
thumbs-up.gif

Tämmönen kotimainen valmistaja ainaskin löytyy Käsimetalli hinnasta ei ole tietoo
Tilasin oman Käsimetallista kaikkine lisävarusteineen ja maksoi 1000€ sis.alv.22%. Myyvät myös metallivalmista tuotetta ilman maalausta ja turkkilevyjä hintaan 550€. Hieno peli ja toimiva myös.
hmm... ilmeisesti kannatti tehdä itse:
- raudat n.50€
- maali 22€
- tunkki 21€
- kaljat ? (ei vielä ihan valmis)  
biggrin.gif

smile_org.gif
Oletko itse suunnitellut sen?? Jos löytyy piirrustuksia
niin otetaan avosylin vastaan
bowdown.gif
Voishan sitä sit harkita itsekkin tehdä
wink.gif

Moto Italian lisäksi myös Stormilta ja Duellilta saa näitä...

Se motonetin €119, jonka saa myös Hong kong tavara taloista on sellainen joka nostaa keskeltä pyörää... Laadultaan... noh, toimii...

Mielenkiintoinen linkki en tiedä onko hyvä...

Toi Käsimetallin nostopöytä on ihan kätevä harrastekäyttöön, hinta/laatusihde kohdallaan. Meillä on omalla korjaamolla toi Bikeliftin sähkötoimen nosturi ja se makso muistaakseni varusteineen lähes 3000e.

Honkkarissa näytti olevan myynnissä hintaan 99€ keskeltä nostava kikotin.
Tallilla oli jo yhden H-D:n alla ja suht. asialliselta ja tukevalta näytti.
Kannattaa ainakin käydä tsekkaamassa.

Nyt se on valmis, huoltonostin kuvia voipi käydä ihastelemassa täältä.
Halvaksi tuli mutta siihen tarvittiin työnanajan sponssorointia, sponssiin autto varmaan sekin että johtajalla sattuu olemaan myöskin bläkkäri
tounge.gif

Prkl on hieno nosturi. Pitää itekkin tehdä about samanmoinen (tosin erivärinen
tounge.gif
) tässä kun talli valmistuu ja pääsee normaaliin rytmiin. Jostain vielä hommais voimakkaan sähköllä toimivan työntösylinterin niin olis vähän luksustakin.
cool.gif

Niin olikin tarkoitus kirjoittaa sähkö-ohjattu hydrauliikkasylinteri. Itse ajattelin suurkeittiölaitteissa käytettävää padankippaajaa, ei liian voimakas, mutta kuitenkin tarpeeksi.

Back