MP-Rompetori Forssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miXu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

miXu

New member
terve!

onkos moni tulossa kyseiseen tapahtumaan? itse olen ensimmäistä kertaa menossa kun kuulin että olisi japsi pyöriin vähän vanhempiin niin osaa myytävänä, onko ketään ennen ollut kyseisessä tapahtumassa että onko menemisen arvoinen 
wink.gif

forssan rompetori

Kuulin, että kaikki myyntiruudut on nyt varattuja. Se on siinä mielessä hyvä asia, että pengottavaa riittää!
Ja miXu:lle tiedoks, että kyllä siellä 70-80 luvun japseihin tosiaan on tavaraa näkynyt viime vuosina olevan.

Voishan tuonne mennä käväisemään jos saa huiputettua vaimokkeen matkaan.

joo-o kyllähän sitä tavaraa riitti ihan mukavasti, kaiken näköstä oli mutta ei niinkään kyykky kuskeille, no tulihan sentään suzuki paidat ostettua
tounge.gif

Nyt oli kyllä tänä vuonna jotenkin pliisua. Pitäis varmaan joku mopo hankkia tai hd tai jawa niin sitten olis osaa tarjolla. Vanhempiin japseihin ei kyllä paljoa ollut.
Hyvää tapahtumassa on edelleen ajankohta, kohtuullinen sisäänpääsy maksu ja kaffeet ja munkit.
Kauppatapahtuma mulle nolla, mutta sosiaalisena tapahtumana 10.

juu siis customeihin oli osia paljon ja melkein joka pöydässä oli jawa ja tunturi osia että niillä kenellä on jokin noista kyseisistä pyöristä niin kyllä varmasti tekivät hyviä kauppoja.
wink.gif

Back