Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höh, et kai sää... Antaa köyhien vouhottaa"Eesti, Eesti, Eesti, kaipaan sinne per**leesti"
Höh, et kai sää... Antaa köyhien vouhottaa"Eesti, Eesti, Eesti, kaipaan sinne per**leesti"![]()
Kyllä, olen köyhä. Ajan Saksasta uitetulla käytetyllä mopottimella ja kyllä, haveilen että joskus olisi varaa ostaa uusi. Ei, minulla ei satu olemaan 20k€ ylimääräistä taskunpohjalla joten kyllä, jos uuden ostan niin ostan sen sieltä mistä halviten saa...Höh, et kai sää... Antaa köyhien vouhottaa"Eesti, Eesti, Eesti, kaipaan sinne per**leesti"![]()
Se oli Köpille, se kun on tommonen kroisosKyllä, olen köyhä. Ajan Saksasta uitetulla käytetyllä mopottimella ja kyllä, haveilen että joskus olisi varaa ostaa uusi. Ei, minulla ei satu olemaan 20k€ ylimääräistä taskunpohjalla joten kyllä, jos uuden ostan niin ostan sen sieltä mistä halviten saa...
Mikä vit... tähän foorumiin on mennyt? Aikoinaan sai esittää omat mielipiteensä tai kysellä tyhmiä pelkäämättä että joku rupeaa heti kuittailemaan.
Jos itselläsi on niin helvetisti rahaa niin pyydän älä tule tänne sitä kertomaan, tai voit tietysti kertoa mutta älä rupea kuitenkaan sillä leveilemään. Jookos.
Tässä tapauksessa olen anteeksi pyynnön velkaa. Sitä kun itsekukin on kyllästynyt köyhäilyyn ja ottaa vähän turhan henk. koht. asiat kun tästä puhutaan.Se oli Köpille, se kun on tommonen kroisosKyllä, olen köyhä. Ajan Saksasta uitetulla käytetyllä mopottimella ja kyllä, haveilen että joskus olisi varaa ostaa uusi. Ei, minulla ei satu olemaan 20k€ ylimääräistä taskunpohjalla joten kyllä, jos uuden ostan niin ostan sen sieltä mistä halviten saa...
Mikä vit... tähän foorumiin on mennyt? Aikoinaan sai esittää omat mielipiteensä tai kysellä tyhmiä pelkäämättä että joku rupeaa heti kuittailemaan.
Jos itselläsi on niin helvetisti rahaa niin pyydän älä tule tänne sitä kertomaan, tai voit tietysti kertoa mutta älä rupea kuitenkaan sillä leveilemään. Jookos.![]()
Vaikka ei mullakaan huonosti mene, viikon päästä on tilipäivä ja edelleen on kaiketi rahaa tilillä! Tällästä ei ole tapahtunu kuukausiin, joten jos en osta bensiiniä, niin saan lihapiirakan joka päivä. Hyvä hyvä!
On helppo olla sinut vaurautensa kanssa, kun sitä ei ole![]()
luulisi näin maalaisjärjellä olevan: Jos ei ruottalaiset Eestistä hae pyöriään niin tuskin suomalaistenkaan kannattaa? Kysymys kuuluukin: Hakevatko ruåttalaiset?![]()
Jos edulliset ATV-t kiinosta..... http://www.richard4wheels.com/Ainahan edulliset pyörät kiinnostaa...![]()