Suuri osa noista suljetuista osioista on tuolla historian jäänteitä, mutta kun kerran käyttävät niin ei niihin ole puututtu. Nykyään suljetun osion saamiseksi asia käsitellään MotOrg ry:n kokouksessa ja painotus on juuri noissa alueellisissa osioissa, ei kaveriporukkojen foorumeissa. Onkohan tänä vuonna tullut muuta suljettua osiota kuin toi Pohjoisen motoristien aluefoorumi - hmmh.... ei mun mielestä.Mutta sitten kun aletaan jollekin marginaaliselle käyttäjäryhmälle tekemään omia alafoorumeita, sitä en enää oikein voi ymmärtää. Ei minun tarvitsekaan kun en ole tällä palstalla moderaattorina eikä minusta sellaista myöskään tule. Ja tämänhän piti olla keskustelupalsta ja tämä on minun mielipiteeni. Sinä olet toista mieltä mutta voisit myös esittää perustelusi siihen eikä vain inttää että mielipiteeni on aivan päin persettä.
Eikös näiden foorumeiden tarkoitus ollut kuitenkin alunperin tuoda yhteen erilaisia ihmisiä eri paikoista?
Minun mielipiteeni on että jos haluatte ihan yksityisesti ja privaatisti jutella niin tehkää se omalla foorumilla / puhelimella / sähköpostilla. Jos minä olisin tämän paikan pääylläpitäjä, en varmasti suostuisi mihinkään marginaaliryhmien oman pienen palstan pitämiseen. Niitä saa kohta olla tekemässä satoja lisää.
Todella monen perustamisesta olemme kieltäytyneet tänä vuonna.