On erittäin hyvin vääntöä jo alhaalta niinkuin tossa aikaisemmin jo totesinkin, ainoa huono puoli on että näytää siltä ettei Metzelerin M1 takanakki näytä näkevän yli 5000 km. Johtuukohan sitten ajajasta
Vaikka onhan tossa joukossa rata-ajoakin
Laukut saa kyllä helposti, taakse löytyy muistaakseni kahta kokoa, mut molemmat oli aika pieniä, olisko ollut jotain 20 litran paikkeilla. Sivulaukut on ne jotka jokaisessa S ja R mallin kuvissakin on olleet. Nekään ei mitään isoja kyllä ole, mut kaipa riittävät...
Edit: Ja uusi putki ei muuten haittaa laukkuja, päinvastoin kun toi uus on aika paljon kapeampi kuin orkkis. Orkkishan on sellanen hemmetinmoinen pallo... Sen verran vielä et jos johonkin pitkälle matkalle meinaa lähteä niin kyllä katteellinen pyörä on aina katteellinen.. Vaikka itse ajoin kahdessa päivässä 800km ja olin ihan hyvissä voimissa sen jälkeen
Sopii pyörä kyllä hyvin matka-ajoonkin varsinkin ajoasentonsa puolesta. Sitten riippuu ihan mitä vauhteja on tottunut ajelemaan, alle 140km/h ei ainakaan minua vielä pahemmin häiritse tuolla lisävaruusteena saatavalla pleksillä joka myös esiintyy useimmissa kuvissa. En sitten tiedä saako siihen jotain vielä isompia pleksejä...? K1200S:n ajoasentoon verrattuna mun mielestä parempi, aavistuksen pystympi, mutta lyhyelle kaverille voi olla ohjaustanko aika kaukana
Mulle sopii kyllä just sopivasti.