• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Muita välittäjiä Saksassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vzv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vzv

New member
Mitä muita luotettaviksi koettuja ja havaittuja välittäjiä porukka on käyttänyt Saksassa kuin tuota jossain threadissa mainittua Ahtolaa? Pyörä pitäisi saada, mutta nyt ei ehdi oikein reissata Saksaan katselemaan futisfanien riehumista. Pitäisi siis löytää joku prätkistä jotain ymmärtävä taho joka tarkastaa että tavara on kerrotun mukaista ja hoitaa sen kuljetuksen Suomeen.

Mitä muita luotettaviksi koettuja ja havaittuja välittäjiä porukka on käyttänyt Saksassa kuin tuota jossain threadissa mainittua Ahtolaa? Pyörä pitäisi saada, mutta nyt ei ehdi oikein reissata Saksaan katselemaan futisfanien riehumista. Pitäisi siis löytää joku prätkistä jotain ymmärtävä taho joka tarkastaa että tavara on kerrotun mukaista ja hoitaa sen kuljetuksen Suomeen.
Minulle toi Eximake Oulusta ja homma toimi hyvin. Sain semmosen pyörän kuin halusin.

Myös mulla positiivinen kokemus eximakesta. homma toimi erittäin hyvin.
http://eximake.com/

Myös Hannu lindenin kanssa olen asioinut, ja varsinkin palvelu saksassa oli ensiarvoista! Hannu on vaan aika kiireinen, joten voi olla vaikea saada kiinni...
http://www.graulin.com

Molemmilla on pitkä kokemus pyöristä.

Myös Hannu lindenin kanssa olen asioinut, ja varsinkin palvelu saksassa oli ensiarvoista! Hannu on vaan aika kiireinen, joten voi olla vaikea saada kiinni...
http://www.graulin.com
Ääni tälle! Kaveri tosiaan osaa hommansa ja jos pyörästä jotain löytyy, hän sen kertoo suoraan ettei tule itselle sitten yllätyksenä
bowdown.gif

minä tuotatin täältä nettimp yhden pyörän, jonka itse bongasin mobilesta. Mikko etsii kyllä tarvittaessa haluamasi vehkeen.

Itsekin hankin pyöräni Hannu Lindenin kautta eikä toiminnassa ollut mitään valittamisen aihetta.
bowdown.gif
Kertoi pyörässä olevat virheet suoraan, järjesti rahdit Suomeen yms ja auttoipa vielä myöhemmin  vaatimuksenmukaisuustodistuksen hankinnassa ja katsastushässäkän selvittämisessä.

Vinkkinä sen verran että kannattaa melkeinpä ensin soittaa Hannulle ja kysyä minkälaisella aikataululla hän voi pyörän toimittaa. Alkuun homma takkusi hieman sen takia että lähettämäni sähköpostit ja tekstiviestit katosivat bittihelvetin syövereihin. Hannulla kuulemma sähköpostissa pitkälti yli 13000 viestiä niin ei ihme jos viestit eivät aina mene perille.

minä tuotatin täältä nettimp yhden pyörän, jonka itse bongasin mobilesta. Mikko etsii kyllä tarvittaessa haluamasi vehkeen.
Mikon kanssa minäkin yritin ensin yhtä dealia, mutta kaveri teki oharit
veryangry.gif
Eli kun oli sovittu että tulen noukkimaan fillarin eräänä La, ajelin aamulla Hki-Tre ja Tre päästyäni sitten soittelin tarkempia ajo-ohjeita, navaria kun ei tuolloin vielä itselläni ollut. Ilmoittipa Mikko sitten vain että fillari on myyty
eek.gif
No eikun tyhjän peräkärryn kanssa takaisin Tre-Hki ja Grauliniin yhteyttä. Kyseinen "ostaja" ei sitten ko. fillaria ilmeisesti halunnutkaan kun se tuolla listoilla vielä aika pitkään viipyi ja kun sitten Graulinilta jo filarin saatuani soittelin taas Mikolle, oli hän kuulemma vaihtanut öljyt pyörään => hp. +300e
eek.gif
Aigaash kallista öljyä
tounge.gif
Ja löytyipä myöhemmin netistä myös tuo alkup. saksalainen ilmoitus josta Mikko oli fillarin bongannut ja pitää kyllä sanoa että on ukolla palkkiot kohillaan! Graulinin kautta sain tuon huippukuntoisen fillarini verotkin maksettua siihen hintaan mitä Mikolta olisi tuo tax-free -projektipyörä irronnut
033102ass_1_prv.gif

Tai sitten vain tässä tapauksessa Mikon kanssa oli tähdet hiukka väärässä asennossa
biggrin.gif

Samoin, omat pyörät tuotu Hannun kautta.
Välittää täällä pohjosessa muutamalle kauppiaallekin pyöriä ja ystäväpiirissä on paljon samaa kautta tuotuja.
Ikinä ei mitään moittimista ole ollut.
Siin on kaveri, joka on osannut palvella asiakkaansa...

Minkähän verran tuo Graulin ottaa euroja kun tuo pyörän Saksasta?
Graulin on todella kiitelty hyväksi. Taitaa olla vieläkin kiireinen. Muutama vuosi sitten yritin rakentaa yhteyttä pyörän hankkimiseksi kaverille. Yhteys ei toiminut ollenkaan silloin. Veikkaan syyksi kiireisyyttä. Eli kannattaa ottaa huomioon.

Minkähän verran tuo Graulin ottaa euroja kun tuo pyörän Saksasta?
Graulin on todella kiitelty hyväksi. Taitaa olla vieläkin kiireinen. Muutama vuosi sitten yritin rakentaa yhteyttä pyörän hankkimiseksi kaverille. Yhteys ei toiminut ollenkaan silloin. Veikkaan syyksi kiireisyyttä. Eli kannattaa ottaa huomioon.
No minkähän verran yleensäkin ottavat euroja jos hakevat pyörän minulle Saksasta?

Ottaa oman välityspalkkionsa.On muistaakseni mainittuna miehen kotisivuilla http://www.graulin.com/esittely.htm ja sit jos laivaa Hampurista pyörän, on se 250-300.
En tiedä sitten miten jos laittaa rekkakyytinä, yleensä laittaa laivaan.
Jos menet itse hakemaan, hän kuljettaa sinua ostoksillakin Hampurissa.
Mukava kaveri.

Ottaa oman välityspalkkionsa.On muistaakseni mainittuna miehen kotisivuilla http://www.graulin.com/esittely.htm ja sit jos laivaa Hampurista pyörän, on se 250-300.
En tiedä sitten miten jos laittaa rekkakyytinä, yleensä laittaa laivaan.
Jos menet itse hakemaan, hän kuljettaa sinua ostoksillakin Hampurissa.
Mukava kaveri.
Graulinin kautta se pyörä loppujen lopuksi tuli. Asiallinen palvelu ja ihan kohtuullinen hinta jossa auttoi että pyörä löytyi Pohjois-Saksasta. Siinä mielessä paikallisen asiamiehen käyttö auttoi paljon, että ei Saksassakaan kohtuuhinnoitellut käytetyt viikkokausia listoilla roiku, joten pystyttiin reagoimaan nopeasti kun tilaisuus tuli.

Ottamatta kantaa siihen kuka on loppujen lopuksi paras suosittelen käyttämään luotettavaa asiamiestä. Tässä muutama vuosi sitten isossa maailmassa asuen eräs suomalainen kaveri huijaili useita vuosia monia osapuolia luvaten toimittaa milloin mitäkin tavaraa ja piti maksut. Kuvio rakentui mm niin, että aluksi toimitti luotettavasti pienempisummaisia tavaroita. Maksu kuitenkin aina etukateen niin kuin siellä oli tapana. Sitten jossakin vaiheessa sai isomman tilauksen ja rahat. Tavaraa ei koskaan tullut. Näin kävi mm isojen vanien toimituksille ym. Tämä kaveri onnistui luikertelemaan monta vuotta. Sitten kai lopulta löytyi ja toimittivat Suomeen oikeuteen, kun lehdestä satuin lukemaan, että linnatuomion oli saanut. Oli alunperin kotoisin jostakin Keski-Suomesta. Oliskohan Äänekosken tienoilta tms.

Siis kannattaa etsiä luotettava ja hyväksi havaittu asiamies.

Back