Multisrada

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ano
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ano

New member
Onkohan noita multistradoja myyty suomessa yhtään kappaletta, kun niitä ei näy myytävänä käytettynä.
Jos jollakin on sellainen, niin mielelläni lukisin kokemuksia ko moposta.
 Näyttelyssä koeistuin mopon ja se tuntui kyllä sopivalta omaan käyttöön. Ulkonökö on mielenkiintoinen toisaalta ruma, mutta jotenkin sairaalla tavalla jopa hyvännäköinen!

Itekkin alkujärkytyksen jälkeen oon oppinu tykkäämään ulkonäöstä... ja tosi mukavahan se oli ajaa kun kävin tyypeillä, ajoasento oli kun mulle tehty!
smile_org.gif

No, en kuitenkaan tuollaista omista mutta yhen olen nähnyt liikenteessä viime kesänä. Eli ainakin yksi on myyty...
wink.gif

En ole myöskään omistaja (ikävä kyllä). Mutta viime kesänä kävin koeajolla ja oli kyllä maukas peli. Ainu vaan että koeajo pelisä oli takaiskari niiin kova että ei voinu yhtään kiihyttää ilmat että eturatas oli ilmasa.

Mulle se kans tuntu mukavalta ajaa ko on enskasa tottunu tuommoseen ajoasentoon. Kävin jopa vähä sorakentällä koittaan sitä.

Oiskohan laillista ja vaikeaa panna siihen 19tuuman eturengas? Sais vähä parempia renkaita.

Koeajettu reilu 500km ja on hyvä tie-enduro.
Moottori tietysti mahtava, ja viritysosia piisaa.
Design ainakin puhuttaa mutta sitäpä ei nää päältä päin.
Taittuu mutkiin kuin motardi ja on nopea mutkista ulos,
antaa mahdollisuuksia maastoteillä siirtymiseen,
ja suhteellisen kevyt.

Erittäin hyvä ajaa, ja ennenkaikkea hauska.

Värinä musta mielestäni paras. Mattamustastakin on kuvia,
sitten tietysti punainen ja hopea tulevat perässä.

M1000Sie

Tuohan on aika raaka väri tuohon mopoon. Tekee siittä vähä vähemmän kesyn näkösen. Koska mielestäni se on vähä Ducatiksi turhan matkamallin näkönen. Ei tosin tuntonen, eli kiihkeyttä riittää ihan mukavasti.

Helsingin messuilla kokeilin kylmätyypittää. Jännänoloinen vehje, erikoinen satularatkaisu; hirvittävän leveä, mutta kuitenkin edestä kapea. Tavallaan todella mukava istua...

Mielenkiintoisen näköinen tuo ainakin on... Luulen että tuolla kun kurvaa mutterille (tms) niin muutama pää kääntyy peräänkin katsomaan että mikä ihme tuossa menee?!?

Se että onko tämä perään tuijottelu toivottavaa, lienee kuskista kiinni.
cool.gif

Olisi kiinnostavaa koeajaa.

Krääh...Tässä se taas nähdään että vaikka löisi lehmän jätöksen kylkeen Ducati tarran niin porukka tykkää...
crazy.gif
On ainakin brändin imago luotu vahvaksi...
wink.gif

"Makuasioita", sanoi isäntä kun lammaskatrasta haaveillen tuijotteli...

Itse pidän Multistradasta eikä olisi varmaankaan hölmömpi vaihtoehto uutta pyörää valitessani. Ajoasento, jonka kanssa heikkoselkäinenkin saanee kilometrejä alle reissussa, tehtaan pakaasit taakse ja tankin päälle, niin johan tuolla voi käydä vaikka mopon syntysijoilla katsastamassa "synnytyslaitosta". Ei niiden aina tarvitse olla samasta muotista puristettuja ja äkkiseltään Multistradan outoudet ovat ihan vielä käytännöllisen oloisia. Nam.
smile_org.gif

Justiinsa luin Motorcyclist-lehden sivuilta jutun jossa Ducella, R6:lla ja VFR:llä ajettiin mutkaa ja suoraa, hyvää ja huonoa pintaa. Ducatia kehuttiin kovasti, ainoa lievä moite oli maavara, oli vähissä kun pysyi R6:n perässä mutkatiellä, aika hyvin allround-vehkeeltä!

Nyt kun kaikki ovat sanoneet mielipiteensä on minun aika tuoda esiin se totuus:

JEESUS TOI ON RUMA!! Muuten diggaan kaikkia Ducateja ulkonäön kannalta,mutta hei......raja se on Venäjälläkin!

Mitä siellä tehtaalla mahdetaan pohtia kun moisia päästetään ulos.....pysyisi sitten p#rkele elitisti/rata vehkeenä, eikä yrittäisi tuollaisia farmari-Nissanin tapaisia moottoripyöriä tehdä.

Vertaisin tätä mallia samanlaiseksi raiskaukseksi kuin AlfaRomeon päätös tehdä Dieseleitä!

Nykyään Ducati on muutenkin mennyt siihen, että joka vatun naapurin Nissellä on sellainen.....aikoinaan siinä oli jotain erikoista ja eksoottista......nykyään se on yhtä eksoottinen, kuin tuossa parkkiksella seisova Fiat Bravo! Uudelle 999/749-sarjalle tosin annan Ferrarin arvon.......mutta noita halpismalleja en ymmärrä.

KATTOKAA MULLA ON MELEKEEN ASENNETTA, OSTIN HALVALLA DUCATIN!!

Heh - taitaispa tosielämässä tulla tuonne toisen gallupin "minkä perusteella valitsen moottoripyöräni" ulkonäkö-ruutuun tulla todellisuudessa useampikin rasti - sen verran kiihkeää tuo ulkonäön arvostelu on...
crazy.gif

Itselleni ei moton ulkonäkö ole listassa ensimmäisenä eikä määräävänä, mutta enpäs minä noista muutenkaan paljoa ymmärrä...

Heh - taitaispa tosielämässä tulla tuonne toisen gallupin "minkä perusteella valitsen moottoripyöräni" ulkonäkö-ruutuun tulla todellisuudessa useampikin rasti - sen verran kiihkeää tuo ulkonäön arvostelu on...  
crazy.gif

Itselleni ei moton ulkonäkö ole listassa ensimmäisenä eikä määräävänä, mutta enpäs minä noista muutenkaan paljoa ymmärrä...
Käsittääkseni ulkonäkö ei ole se määräävä tekijä, siis silloin kun valintaa tehdään...paitsi tässä tapauksessa kun se on niin ruma ettei viitsi edes harkita, eli erittäin ruma mopo unohdetaan jo ennen kuin viitsii edes tutustua niihin hyviin ominaisuuksiin...

No oon mää kuullu niinki hullua juttua että joku uus R1 tai Gixxeri ois hieno. Se on tosiaan katsojan silmäsä. Jotku jopa lukee jotain Kopteri-lehteä ja näkee siinä hienoja pyöriä. On tää kumma maailma.

Back