Munaton mies ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sika-nauta
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sika-nauta

New member
Ensimmäinen aamu ilman Suzukia
sad_orig.gif
......
S**tana joutuu ajamaan kotilolla.
Tuli eilen myytyä vanha sota lehmä uudelle omistajalle.

Seuraavat on kiikarissa mutta se valinnan vaikeus.
Pitää lähteä etsimään liikkeistä.
Gsx 1400
Xjr 1300
ISO Rosvo (naku)
TL-R/S

Hätävarana gsx-r k1 tai cebari 9?? vm 2000 eteenpäin.

Noita kun haluaa mutta mitään niistä ei ole päässyt ikinään ajamaan.

Aika näyttää mikä sitä taas tulla tupsahtaa ..... Mutta Kawa se ei ole
kaboom.gif

XJR tietenkin. XJR on lyhenne sanoista ExtraJorma (vrt. Munaton mies).
Toinen vaihtoehti olisi minun mielestäni Hönda CB 1300.
... makuasioita ...
smile_org.gif

TL-R ---> Tissi liisit rivissä
tounge.gif

(aika huono)

Mutta siinäkin olisi kyllä munaa...

Aika vähän siitä on kyllä juttua .Muutakin kun taka iskareista

Musta
buttrock.gif
Gsx1400 siit sit vanteet ja muut aluosat kiillotukseen turhat logot ja merkit pois.....kuka tahansa voi ajaa yamahalla ja tuntea olevansa kuningas mutta silloin kun vain paras kelpaa ja haluat tulla huomatuksi GSX1400
thumbs-up.gif

Taitaa se lääkitys tehdä sen Kuningasolon ei se pyörä. Ei ole niin isoa pyörää, että tuolla rekkojen välissä kuninkaaksi oloaan tuntisi.

Totta turiset "suiza 1200" mopolla kun ajelee pitää kyllä nöyristellä ettei ihan joka paikkaaan nenäänsä tunge.

Sain jo kyllä puhtaan maha laskun kaverilta kun puhuin ISO lohko Suzukista. Kaveri vaan pyöräytti silmiä ja sanoi "onko se nyt niin iso". Omistaa MT-01 stage 3.......

No ainaskin voi hyvin pistää kampoihin....
033102bebe_1_prv.gif
"pikku lohkolla"

MT-01 "vääntö" kyl maistuis mausteilla itsellekin. Mutta paras on tietenkin GSX1400. Aika makuasia on noista valita se oma peli. Itse pidän ehdottamasti ajoasennosta omassa pyörässä, XJR hyvinkin samanlainen. Kyykyissä itsellä kädet ja jalat puutuu.

HAH, helppo valinta!!!! 1400 sukisuki... Ellen olis jo hankkinu Yamua ni tuo se kyl on. = Munakkain rivi4 mitä markkinat pitää sisällään toistaseksi. Kukaan ei voi ees väittää vastaan... HANKI SIIS TUO!!!
cool.gif

Sutsukin ulkonäkö ei kyllä säväytä,XJR paljon paremman mallinen.
Jos itse olisin ostamassa nakua,niin ehdottomasti ZRX ja
Eddie Lawson malli ja väri.
smile_org.gif

Netimotoa kun selailee niin monella on unohtunut tosi asia että uuden kun saa alle 12t€ ( EE . Kumitassu)
Turha sielä on vaan ilmoitella että tämmönen mulla on 2001vm ja haluan siitä 11t€
033102ass_1_prv.gif
tai taas kerran tk-biketeam 99vm xjr 9900e
kaboom.gif

Lähdenpä tarkastelemaan uusia.... Ellei joku spesiaali hilppeillä tule eteen.

Isot rosvot on nähtävästi siinä iässä että niillä monilla on ajettu 50tkm ja yli.
parin-kolmen vuoden päästä niillä ei oli ajettu taas kun 30-40tkm. ( vertaa 90luvun luvun alkupään pyöriin)
062802jumpie_prv.gif

Netimotoa kun selailee niin monella on unohtunut tosi asia että uuden kun saa alle 12t€  ( EE . Kumitassu)
Turha sielä on vaan ilmoitella että tämmönen mulla on 2001vm ja haluan siitä 11t€  tai taas kerran tk-biketeam 99vm xjr 9900e...

Lähdenpä tarkastelemaan uusia....    Ellei joku spesiaali hilppeillä tule eteen.
Itse maksoin vuosi sitten kyllä kans hivenen ylihintaa `03 jammusta, syynä se että meikäläisen silmään ei nuo nykyiset maalaamattomat motit kyllä iske yhtään, perinteinen musta kone jossa jäähdytys rivastojen päät (ja pari muuta kohdetta)kiiltävät on kyllä ulkonäöllisesti aivan omaa luokkaansa. Tämä on tietysti täysin makuasia.

Joka tapauksessa tosi  
buttrock.gif
peli jota ei ole pilattu jollain s##tanan ruiskuilla, kyykkyputkilla tai muilla teinihärpättimillä...

Istuskelin semmosen MT-01:n satulassa, mutta stonga oli aika alhaalla ja siten asento jäi liian urheilulliseksi mulle, hyvin samaan tapaan kuin Buellissa. En muista kuinka koukussa jalat oli, mutta pientä säätöö ois joutunnu tekemään.
Missäs istuit ? MP messuilla? takarengas telineessä?
Olen ajanut kaverin MT:llä paljon ja ainaskin kylmissä tyypeissä alemmaksi xjr ja gsx tangot jää.. paha sanoa kun vielä ei ole päässyt ajamaan.
Leveämällä tangolla sais Mt:stä todella hyvän otteen pyörästä ja penkki ehkä paras (yksi paikkanen).

MT-01 "vääntö" kyl maistuis mausteilla itsellekin. Mutta paras on tietenkin GSX1400. Aika makuasia on noista valita se oma peli. Itse pidän ehdottamasti ajoasennosta omassa pyörässä, XJR hyvinkin samanlainen. Kyykyissä itsellä kädet ja jalat puutuu.
Pääsin tänä kesänä koeajamaan MT-01stä, ja koeajettuani sitä ennen Triumph Rocket IIIsta se tuntui ihan mopedilta. Jos Munaa haluaa pyörältä niin rocket on kyllä oikea ratkaisu. Eri asia jos ei tykkää custom ajoasennosta mutta siinä oli sitä vääntöä, ja triumphin möly-putkilla meluakin sopivasti
inlove.gif

Roketti tahtoo kuulua niille 50v villityksessä oleville iki pojille mitkä muuten ei aja kuin kaivaria edes takasin.
Viime kesänä juuri naurettiin kavereiden kanssa kun jokainen trumppa kuski oli +50v. Uudet paikoitellen "tykö istuva" nahka puku päällä ajo horjuen.

Pyörällä tulee kuitenkin ajettua yli 10tkm kesässä ja mielummin mutka pätkää niin tuo trumppa ei oikein palvele tehtäväänsä.

Jos siottaisin pyörään yli 20k€ valinta olisi MT
Voima hinta suhtessa gsx ja xjr järkevämmät.
Gsx ei ainaskaan häviä MT:lle hv/nm = siotettu euro

Onko muuten susukissa kytkimen luisto ongelmaa niin kuin XJRrässä varsinkin perus voima muutoksien jälkeen?
confused_orig.gif

Back