-Aki-
New member
moro!
jos kyseinen pumpun osa laukeaa ajossa, mitä vahinkoa se saa aikaan? Kuopiossa on yksi VN Classic Tourer myynnissä missä on näin tapahtunut, omistaja on itse rempannut koneen hajoamisen jälkeen, uskon että ihan hyvin ja oikein...
mutta onko riskejä tuollaisessa kohteessa ostaa? Mitä tarkistuksia pitäisi tehdä, vai pitääkö viedä suoraan pajalle purkuun ja tarkistukseen?
onko kellään tietoa missä vuosimallissa tuo muovinen vaihtui metalliseen?
jos kyseinen pumpun osa laukeaa ajossa, mitä vahinkoa se saa aikaan? Kuopiossa on yksi VN Classic Tourer myynnissä missä on näin tapahtunut, omistaja on itse rempannut koneen hajoamisen jälkeen, uskon että ihan hyvin ja oikein...
mutta onko riskejä tuollaisessa kohteessa ostaa? Mitä tarkistuksia pitäisi tehdä, vai pitääkö viedä suoraan pajalle purkuun ja tarkistukseen?
onko kellään tietoa missä vuosimallissa tuo muovinen vaihtui metalliseen?