Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä vaanKokemuksia?
![]()
Tekisi mieli vetästä kotarin etulokari ja maski mattamustiksi...
Morjens, mun pitää saada uutta väriä muoviosiin myös. Itse en ala pölyisissä tiloissa maalailemaan ja arvailemaan tulosta. Huolisiko tuo maalari hommia vastaan?Siitä vaanKokemuksia?
![]()
Tekisi mieli vetästä kotarin etulokari ja maski mattamustiksi...![]()
Hio pinta hyvin, kittaa muovipohjakitillä naarmut ja muut piiloon. Hio lisääViimeistele hiomisjälki jollain vesihiomapaperilla 1200:lla? (vettä apuna käyttäen) ja muovipohjamaalia päälle/maali/lakka.![]()
Pohjissa kun huijaa, niin loppu tuloksessa huomaa että persiilleen meni![]()
Itse jännitän tällä hetkellä että miltä omat katteet/tankki tulee näyttämäänTein pirun paljon pohja töitä ja maalaamoon vein... Noh!! Maalari otti pohjatyöni vastaan ja piti "hyvänä" tekemääni työtä![]()
![]()
Huomenna pitäisi katteet olla valmiit![]()
Moi!Morjens, mun pitää saada uutta väriä muoviosiin myös. Itse en ala pölyisissä tiloissa maalailemaan ja arvailemaan tulosta. Huolisiko tuo maalari hommia vastaan?Siitä vaanKokemuksia?
![]()
Tekisi mieli vetästä kotarin etulokari ja maski mattamustiksi...![]()
Hio pinta hyvin, kittaa muovipohjakitillä naarmut ja muut piiloon. Hio lisääViimeistele hiomisjälki jollain vesihiomapaperilla 1200:lla? (vettä apuna käyttäen) ja muovipohjamaalia päälle/maali/lakka.![]()
Pohjissa kun huijaa, niin loppu tuloksessa huomaa että persiilleen meni![]()
Itse jännitän tällä hetkellä että miltä omat katteet/tankki tulee näyttämäänTein pirun paljon pohja töitä ja maalaamoon vein... Noh!! Maalari otti pohjatyöni vastaan ja piti "hyvänä" tekemääni työtä![]()
![]()
Huomenna pitäisi katteet olla valmiit![]()