Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimi näin: Osta apteekista EarPlanes kuulonsuojaimet lentomatkailijalle. Jos röörisi ovat pienet, niin kokoa small. Katkaise terävällä veitsellä keramiikkaosa pois plugista ja jäljelle jäänyt tötterö sopii suoraan Kossin Plugiin, pysyy kiinni ja on mukava korvassa.Veikkaisin että kypäräpuhelinvastausten lisäksi valtaosassa vastauksista sanotaan "Kossin Plugit".
Itsekin moisia kokeilin, mutta korvakäytävät on kai liian ahtaat kun 2h on ihan maksimi pitää korvissa, sen jälkeen tutisee jo polvet kun kaivaa nappeja pois. En oo sitte kuunnellu musiikkia..![]()
Onko jollain näistä kokemuksia?
Käsittääkseni ovat todella suositut mopoilijoiden käytössä. Itellä ei vielä oo. Noita kun ei ihan missä hyvänsä saa teetettyä, enkä ole saanut aikaiseksi alkaa etsiä paikkaa / järjestää aikaa sinne menoon.Onko jollain näistä kokemuksia?
Ovatko ns. suljetut, eli jos vaikka avopäin harrastaa jotain kävelyä nopeampaa kohiseeko tuuli korvissa.
Normaalit Kossit kohisevat niin pirusti, kun vähänkin liikkuu tai kävelee edes vastatuuleen.
Mulla on samaan runkoon tehdyt kalliimmat versiot. SennheiserTälläset mulla sopii ihan mahtavasti kypärän alle -Tässä-
eikä paina yhtään. Musiikki kuuluu mukavasti aina motari vauhtiin asti.
Ei kohise. Pientä suhinaa korkeintaan, mutta ei semmoista viiman ääntä ja pörinöitä eli ei ole häiriöksi. Omissa ei ole kuulokkeita mukana, mutta muuten aivan sama tuote kuin kuulokkeellinen. Näihinkin saisi jälkikäteen kuulokemodulit filttereiden tilalle, jos olisi tarvetta.Ovatko ns. suljetut, eli jos vaikka avopäin harrastaa jotain kävelyä nopeampaa kohiseeko tuuli korvissa.
Normaalit Kossit kohisevat niin pirusti, kun vähänkin liikkuu tai kävelee edes vastatuuleen.
auto-cd risereihin kiinni ja kajarit pelkääjän kyynärtuissa![]()
11,50eur tuntuisi saavan posteineen suomeen noita joten päätin tilailla. Tai briteistä tulee itseasiassa 4.99GBP + 3.99GBP postit...Mulla on samaan runkoon tehdyt kalliimmat versiot. SennheiserTälläset mulla sopii ihan mahtavasti kypärän alle -Tässä-
eikä paina yhtään. Musiikki kuuluu mukavasti aina motari vauhtiin asti.
Toimii just kuten Vito kehui, ääni on hyvä ja vaimentaa sopivasti tuulen vaikutusta joten ei tarvi soitinta niin huudattaa. Harvoin mun tarvii matkalla ääntä säätää, riittää kun kappaleita vaihtaa. Noita saa joistain data-liikkeistä tilaamalla ja e-baystä hintaan ~30€, joten ei todellakaan paha investointi. Ekat jotka mulla oli osti isä kädestä kun pääsi koekuuntelemaan, johon mää reagoin menemällä nettiin ja tilaamaan vastaavat uudet viidessä minuutissa![]()