Mustarastas-> Tuulihaukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motometu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuri näin!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Päivää susnaihmiset! Onko kellään ollut Busassa täyttä sivu- ja takalaukkuvarustusta, olen hiukka harkinnut linnun päivitystä mutta Eurooppa kutsuu edelleen. Miten Busa sopisi mielestänne kahdelle hengelle pitkille päivämatkoille ajoasennon ja -mukavuuden puolesta? Peace.  
062802moto_prv.gif
Mistä syystä haluat luopua XX:stä ja vaihtaa busaan? Onko mielessä mikään muu syy kuin suurempi teho?
Hyvä kysymys, en ole xx:n suhteen pettynyt mihinkään, vääntö kiehtoo Busassa, niin ja vähän kai hurja ulkonäkö ym. muut vauhtiin ja voimaan liittyvät seikat jotka meille ikuisille pikkupojille on niitä kaikkein tärkeimpiä. Vaikka kyllä Hondassakin vauhti riittää, viime kesänä 285 km/h vitosvaihteella ja vielä olis kutosella kiihtynyt ja se kyllä riitti mulle. Merkinvaihtoa sinänsä en pidä huomionarvoisena seikkana vaikka jälkeenpäin laskien viidestä pyörästäni neljä on ollut Honda (välissä Yamaha fz750 josta tykkäsin kovasti). Noista matkavauhtia koskevista kysymyksistä sen verran että jos jossain vielä mahtuiskin koko päivän päästämään 200+ niin itse ainakin en siihen enää ryhtyisi, väsyttää nopeammin, päivämatkat tuppaavat jäämään lyhyemmiksi(jos nyt jonnekin on lomalla kiire) ja tankata täytyy useammin , oma lintu 140km/h n.6,2ltr/100km ja 180km/h ja n. 8ltr/100km (mitattu toissakesänä oikeen varta vasten).
Kaikki asiat eivät ole järjellisesti selitettävissä, eikä niiden tarvitse ollakaan
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Elämä on elämistä varten
cool.gif
Sorry mutta jäi edellisestä tuo lainaus puuttumaan.

Mä näin aamutuimaan,kun sain silmäni auki....huomasin topicin otsikossa selvän virheen...oooooh......
bowdown.gif
biggrin.gif

Mustarastas-->Muuttohaukka(tässä se  virhe)  
wink.gif
smile_org.gif

(Japanese Peregrine Falcon)

Joo joo näsäviisautta......mutta silti....
biggrin.gif
wink.gif

Heh...hui hemmetti...Muuttakaahan pojat Saksaan siitä  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
No joo EI... Meitäpä on moneksi ja NIGHTWOLF 78... Sun pitää sitte aina joskus mua odotella jos meinaat 200 painaa meneen  
tounge.gif
Ei pysy nakulla millään perässä...Tai jos pysyykin niin kyytiläinen heittää sormukset mäkeen jo eka 10.llä kilometrillä...  
cool.gif
Juu ei mitään hätää toi nykyinen reitti välttää noita baanoja hyvin pitkälti jotta sais muistoksi muutakin kun harmaata asfalttia joten perässä pysyt hyvin.
Mutta käydäänhän kokeilemassa meidän mopoja ilman laukkuja ja likat voi vaikka shoppailla. PS. (muenchenistä pohjoiseen erlangenin suuntaan on TOSI loistava laskettaa rauhassa)  
062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

062802moto_prv.gif

inlove.gif

Hitto oiskohan mahdollista jossakin org kokoontumisessa kokeilla tuota Busaa....ei oikein voi kommentoida kun ei tiedä pyörän ominaisuuksista juuri mitään (ainoa asia mihin kiinnittää huomiota on ulkonäky) joka ei välttämättä hivele silmää...
033102beer_1_prv.gif

Back