MV Agusta Brutale 910 koeajettu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Speed King
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Herra on hyvä ja ottaa silmän käteen...
tounge.gif

http://www.ee-speed.com/index.php?navi=moottoripyorat&sec=muut
No voihan... Ihan kuin tuolla EE:llä ei olisi ollut kuin tuota Hydrogeniä viimeksi kun katsoin, mutta mitään en mene vannomaan.:) Perhana sentään, kun tekisi mieli ostaa, mutta ei taida tälläinen +190 senttinen enää taipua tuohon taideteokseen vaikka sitä kuinka haluaisi...
Toimitusongelmia oli kuulemma MV:n kanssa, johtuen HD:stumisesta
tounge.gif
 
Oikeaan aikaan on Alfaholic Brutalen ostanut, hinnat on pompsahtanut ee-speedilläkin. Liekö HD-kaupat syynä?

ee-speed

Ja tuskinpa hintojen noustessa ja taantuman painaessa mva-populaatio kauheasti lisääntyy. Eli eipä ole pyörästä edelleenkään mitään bulkkinakua tulossa, vaikka vähän aikaa siltä pelottavasti näyttikin kun noita sai melko halvalla.
 
Samaa itsekkin myhäilin, hinnat on pompsahtaneet tuollakin.
Erikoista on että listahinnan mukaan 910r ja 989r on samanhintaisia 19990e..
 
Toi luistokytkin maininta 1078 malleissa alkoi sen verran ärsyttämään, että soitin ee-speedille.
Luistokytkin on siis kaikissa r-malleissa, enpä tiedä vaikka olis s malleissakin..
 
Ei mulla ainakaan. Kyllä se takapää kivasti luistelee, kun heittää tarpeeksi hätäsesti pientä pesään.
smile_org.gif
 
Pakko korjata omaa höpötystäni ^
Vasta 1078cc malleissa on luistokytkin, sekä Brutalessa että F4 mallissa. Väärää tietoa luin kaikkitietävästä netistä ja aloin täälläkin sitä jakamaan..  
withstupid.gif
 
Uudessa Bike:ssa Brutale 1078RR koeajossa.
Kommenttina vaatimattomasti: "maailman paras katupyörä" ja "täydellisyyttä hipova moottoripyörä"  
cool.gif
 
Tuusmotorissa katselin ja hipelöin Brutale 1078 RR
buttrock.gif
buttrock.gif
On se vaan niin pirun kaunis pyörä. Kuola valuen kaveri veti pois liikkeestä ettei myyjä olisi vaan pistänyt kauppasopimusta eteen. (olisi ollut helpot kaupat)
inlove.gif
 
Ostin uuden Moto 1 lehden , kun on uudet brutalet koeajossa.
Aika masentavaa, noista on yritetty tehdä HDn omistuksessa miedompia painoksia sopivaksi USAn markkinoille. EI HYVÄ!
Onnex HD myy Agustan, toivottavasti se päätyy italialaiseen omistukseen. Kompromissit ei mielestäni kuulu merkkiin.
 
Uusimmassa MP-maailmassa oli uudet Agustat testissä. Aika maukas olisi tuo uusi RR
lookaround_orig.gif
. Tyylikäs!
 
Terve kaikille ja erityisesti Brutalisteille.
Ajattelin etten ainakaan heti aloita uutta threadia tälle tiedustelulle, mutta nyt kun pukkaa noita 989R malleja 'halvalla', kun on tulleet nää uudemmat 990 ja  1090 mallit, niin onko kenelläkään tuosta 989R:stä mitään kokemuksia? Itse en ole onnistunut pääsemään koeajamaan nimenomaista mallia, vaan 910 ja 990 mallit. Muuten en kyllä uutta konepyörää haikailisi, mutta kun noiden uusien 989R:ien hinnat on mielestäni sen verran lähellä vähän ajettuja käytettyjä 910:jä, että siksi kovasti houkuttaa ja 990 onkin sitten jo ihan normaali hintainen MV Agusta
wink.gif

Eniten mietityttää että mahtaako olla perintöä aiemipien 910 mallien kanssa olleista sähköongelmista tai mahdollisesti överi laihalle säädetystä vakio kartasta? Kummassakaan koeajamassani Brutalessa ei kylläkään ollut moitteen sijaa polttoaineen syötön toiminnassa, hienosti pelasivat kaupunkiajossakin tasakaasulla. Tosin tuo 990 nyt onkin jo kai monelta osalta uudistetumpi laite.
 
Reilu 1000km takana omalla 989R:llä (vm 2008) eikä muuta voi kuin kehua. Ongelmia ei toistaiseksi ole ollut minkäänlaisia, käy nätisti ja tasaisesti. Sähköongelmia ei ole esiintynyt, tosin mopolla onkin ajeltu ainoastaan auringonpaisteessa.

Mene kauppaan vain..
tounge.gif
 
Kiitos rohkaisevista kommenteista hiber. Melkein on jo kaupat tehtykin, vielä odottelen varmistusta että tuossa mallissa nyt varmasti on säädettävät iskarit, kun 989lle löytyy 2 eri versioista teknistä dokumenttia, joissa eri tiedot noista ja aiheesta ei ollut täyttä varmuutta. Olikos sinun yksilössäsi säädettävät iskarit hiber?
 
Säädöt löytyy niin taakse kuin eteenkin. En tosin ole niitä ruuvaillut, pyörä tuntuu olevan oikein loistavassa iskussa muutenkin. Olisin kyllä kuvitellut että kaikki ovat samoilla kilkkeillä varustettuja. Lieneekö sitten pienet tuontantomäärät syynä siihen, että uudet palikat menee heti tuotantoon tjsp.
 
Juu, tänään sainkin vahvistuksen asiasta, että säädöt löytyy kyllä edestä ja takaa.
Epäilykseni niiden puuttumiseen johtuivat täällä: http://mvagusta.net/forum....pension olevista keskusteluista, sekä mm. tällä sivulla: http://www.mp-racing.fi/agusta-brutale-989r-musta-p-2725.html löytyvistä tuotekuvista ja tästä teknisten tietojen dokumentista: http://www.mp-racing.fi/images/webkuvat/mv/BRUTALE_989/989_09.pdf
Valmistajan sivuilla on uudempi versio tuosta dokumetista, jossa sitten taas kyllä on säädöt mainittuna: http://www.mvagusta.it/uploads....ev3.pdf vaikka tuotekuvat valmistajankin sivuilla: http://www.mvagusta.it/en/contents/brutale-989r-my09# näyttävät siltä, että kuvatuissa yksilöissä ei olisi keulassa säätöjä.
 
Back
Ylös