MV Agusta f4 kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gave^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muutimme perheen kanssa keväällä Sveitsiin, Geneveen. Pari viikkoa sitten ostin vm. 2006 F4 1000:n, ajettu 11K. Olen nyt ajanut sillä noin 400km. Pääasiassa Jura -vuoriston serpentiinejä sekä jonkin verran moottoritietä ja taajamaa. Hieno peli. Suomessa pyöränä on Ducati 749. Juran pätkät ovat todella tiukkaa serpentiiniä - 100 - 200 metriä suoraa ja sitten +90 astetta mutkaa. MV:ssä on liikaakin tehoa ja mulla liian vähän taitoa. Opettavaisia ne tiet kylläkin ovat. Jossain vaiheessa on tarkoitus mennä heittämään joku alppireissu. Ne tiet on helpompia ajaa. Vähemmän pimeitä mutkia ja enemmän nopeita, helpommin hahmotettavia serpentiinejä. Mitään vikoja tai ongelmia ei ole vielä ilmennyt. Virta-avaimen kapeus vähän arveluttaa. Vaihdelaatikon kanssa oli aluksi vähän haasteita, kun vapaa ei tahtonut ykköseltä vaihdettaessa löytyä.

Olen jo useamman vuoden halunnut hankkia Agustan. Syinä ovat olleet ulkonäkö, brändi ja moottori. Pyörää on kiva katsella.

Ei ehkä suoraan tähän topikkiin mutta läheltä liippaa.  Katsoiko joku teistä sunnuntaina 30.8. klo 11.00 - 12.00 Discovery-kanavalta ohjelman, jossa oli tunnin juttu MV Agustasta.  Ehkä joku sen sai talteen ?
Jos ei, tuleekohan se uudelleen ? ja mahdollisesti koska
Tulevan viikon ohjelmista ei sitä löytynyt.

062802moto_prv.gif
Huomenna Discoveryltä pitäisi tulla MV Agustasta ohjelma.

Upeeta oli se että kaikki MV:t tehdään käsityönä alusta loppuun ja tehtaan käsityöläiset olivat oikeesti ylpeitä aikaansaannoksistaan  
inlove.gif

Asiasta vasaraan käykö muut MV kuljettajat ajamassa radalla kun en ole törmännyt koskaa?

Mielestäni on pyhäin häväitystä jättää ajamatta laitteella radalla joka on kuin sinne tehty
062802moto_prv.gif

Asiasta vasaraan käykö muut MV kuljettajat ajamassa radalla kun en ole törmännyt koskaa?

Mielestäni on pyhäin häväitystä jättää ajamatta laitteella radalla joka on kuin sinne tehty  
062802moto_prv.gif
Kyllä tulee käytyä.
062802moto_prv.gif

Tänä vuonna vaan ei ole viellä ehtinyt  
nixweiss.gif

Ehkäpä hämpyn seuraavalle appara vuorolle pääsee
smile_org.gif

Back