Kaapu
New member
Muutimme perheen kanssa keväällä Sveitsiin, Geneveen. Pari viikkoa sitten ostin vm. 2006 F4 1000:n, ajettu 11K. Olen nyt ajanut sillä noin 400km. Pääasiassa Jura -vuoriston serpentiinejä sekä jonkin verran moottoritietä ja taajamaa. Hieno peli. Suomessa pyöränä on Ducati 749. Juran pätkät ovat todella tiukkaa serpentiiniä - 100 - 200 metriä suoraa ja sitten +90 astetta mutkaa. MV:ssä on liikaakin tehoa ja mulla liian vähän taitoa. Opettavaisia ne tiet kylläkin ovat. Jossain vaiheessa on tarkoitus mennä heittämään joku alppireissu. Ne tiet on helpompia ajaa. Vähemmän pimeitä mutkia ja enemmän nopeita, helpommin hahmotettavia serpentiinejä. Mitään vikoja tai ongelmia ei ole vielä ilmennyt. Virta-avaimen kapeus vähän arveluttaa. Vaihdelaatikon kanssa oli aluksi vähän haasteita, kun vapaa ei tahtonut ykköseltä vaihdettaessa löytyä.
Olen jo useamman vuoden halunnut hankkia Agustan. Syinä ovat olleet ulkonäkö, brändi ja moottori. Pyörää on kiva katsella.
Olen jo useamman vuoden halunnut hankkia Agustan. Syinä ovat olleet ulkonäkö, brändi ja moottori. Pyörää on kiva katsella.