Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyl se näin on! Kaikki kadulle tehdyt sarjatuotantoautot saa kyllä pataansa! Vielä pahemmin jos vaan kiihdytellään.. Se on ihan hauska välillä pudottaa juppeja "superautoissaan", muutaman kerran päässy kiusaamaan niitä pyörällä..Kyllä noissa vertailussa sarjatuotantoprätkät ovat aina voittaneet kaikki sarjatuotantokoppiautot radalla.Teho-painosuhde tekee sen, että auto ei pärjää. Siipiautot (Formula) tietty ovat prätkiä nopeampia kun ensiksi mainituilla mutkat sujuvat selvästi suuremmilla nopeuksilla. Taisi olla Performance Bikesissä kun Jeremy Clarkson hävisi Subaru Impreza WRX:llä jopa Honda CB500:lle puhumattakaan toisena vastustajana olleesta vakiosta kilo-Gixxeristä.![]()
Voi se 300.000 euron Ferrarin kuskia hiukan harmittaa kun ei kotilo pärjää alta 20.000 euroa maksavalle prätkälle valoista lähdettäessä. Omalle kohdalle on sattunut vain joku Volvo V70 T5- kuski, joten ei ole tarvinnut edes laittaa ykköstä silmään ennen kuin valot ovat vaihtuneet vihreiksiKyl se näin on! Kaikki kadulle tehdyt sarjatuotantoautot saa kyllä pataansa! Vielä pahemmin jos vaan kiihdytellään.. Se on ihan hauska välillä pudottaa juppeja "superautoissaan", muutaman kerran päässy kiusaamaan niitä pyörällä..
Tokkopa sitä Fertsukuskia harmittaa yhtään. Veikkaan että siitä on vaan hauskaa kun sen auto herätti niin pahat agressiot motopojassa, että ihan piti miehekkäästi etukumppaa ilmaan nostaa. Aika hemmetin harva Fertsukuljettaja valokiihdytyksiä jaksaa harrastaaVoi se 300.000 euron Ferrarin kuskia hiukan harmittaa kun ei kotilo pärjää alta 20.000 euroa maksavalle prätkälle valoista lähdettäessä.
Tokkopa sitä Fertsukuskia harmittaa yhtään. Veikkaan että siitä on vaan hauskaa kun sen auto herätti niin pahat agressiot motopojassa, että ihan piti miehekkäästi etukumppaa ilmaan nostaa. Aika hemmetin harva Fertsukuljettaja valokiihdytyksiä jaksaa harrastaa![]()
On muuten vallan akateemis-teoreettinen juttu tuo auto vastaan moto radalla. Varmaa kuitenkin on, että itse omilla ajotaidoillani menisin radalla motolla kokolailla hitaammin kuin vaikka tuolla omalla autolla. Vaikka olisi minkälainen moto alla. Siis kuivalla. Sateella en edes uskaltaisi mennä motolla radalle kokeilemaan. Mutta enpä minä tietysti kuvittelekaan olevani uudestisyntynyt Jarno Saarinen - tai Henkka Toivonen. RIP.
Ei ole akateemis-teoreettinen juttu lainkaan auto vastaan moto radalla, vaan käytännön kokeissa todettu, että koppiauto ei pärjää. Suorassa kiihdytyksessä ero prätkän hyväksi on musertava. Siinä olet oikeassa, että Guzzilla ei kannata mennä radalle lainkaan.![]()
kyl määkin saan 2-pyöräsen menemään 400km/h kun tekasen siitä risteilijän kokosen turpiinimoottorilla varustetun batman tyylisen raketin niin johan kulukkasee..muistetaan kuitenkin että nopein maalla rikottu nopeusennätys on tehty laitteella jossa on 4 pyörää.
Siihen ei tarvii kun Hajapusan turbolla:kyl määkin saan 2-pyöräsen menemään 400km/h kun tekasen siitä risteilijän kokosen turpiinimoottorilla varustetun batman tyylisen raketin niin johan kulukkasee..muistetaan kuitenkin että nopein maalla rikottu nopeusennätys on tehty laitteella jossa on 4 pyörää.