Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eiku hytynen pääs sisälle ja kynsillä raapas.... sorry oli pakkoottiko nenu kiinni......![]()
![]()
eiku hytynen pääs sisälle ja kynsillä raapas.... sorry oli pakkoottiko nenu kiinni......![]()
![]()
![]()
![]()
Viisampi tuskin oon, mutta osa noista aineista ihan haistaPa*ka osastoa. Maksaa paljon, mutta hyöty ihan nolla.Joku viisaampi vois kommentoida, mutta mun mielestä tuota huurteenpoistoainetta saa ihan spray-versiona jota voipi sitte ruutailla visiirille. Oonkohan ihan väärässä...![]()
Voiko joku viisas kertoa mikä kalvo todella toimii huurteen estäjänä. Siis kalvo (Pinlock on eri asia). Kaikkea tai lähes on kokeiltu.Viisampi tuskin oon, mutta osa noista aineista ihan haistaPa*ka osastoa. Maksaa paljon, mutta hyöty ihan nolla.Joku viisaampi vois kommentoida, mutta mun mielestä tuota huurteenpoistoainetta saa ihan spray-versiona jota voipi sitte ruutailla visiirille. Oonkohan ihan väärässä...![]()
Jotkut sinne astianpesuainetta hierovat, ja ajaa vissiin monesti saman asian. En kyllä usko että noi kalvot olisi oikeen mielissään sellaisesta.