• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Nahkaisista asuista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -F.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

-F.

New member
Moiks! Jos jollakulla on Gimotosta tilattu puku, jonka kanssa on tulossa Alastarolle 12. tai 13. päivä, niin saa vinkata allekirjoittanutta. Tutkisin mieluusti puvun työn laatua, jos siis sellaiseen mahdollisuus tarjotaan.

Aikomuksena on tilata mittapuku, ja Gimoto on yksi vaihtoehto.
---
Myös muita mittapukumerkkejä saa vinkata (Sweep on jo yksi vaihtoehto).

Thnx!

F.

Itse kun pysty ajamaan niin myin omat vuoroni, mutta voinen lauantaina lähteä kuolaamaan muiden ajoa ja napata mun Gimoton mukaan. Ellei nyt joku muu ilmoittaudu aikaisemmin.

Heipalla ja PKP:llä on myös Gimoton puvut, mutta ei ole tietoa ovatko tulossa alastarolle tuolloin. Hyvin nuo ovat heittäytymisiä kestäneet
smile_org.gif

Moikka, jos siis joku Gimotonsa kanssa tänne Alastaroon eksyy, niin mulla on valkoinen Ducin pikkumonsteri. Saa tulla kolkuttamaan olkapäälle.
smile_org.gif
Thnx!

F.

Itsekin olisin kiinnostunut näkemään, kun joulu-tammikuussa varmaan ko. puljusta 1 osaisen puvun tilaan ja mahd. nahkatakin
smile_org.gif

F:n kanssa käytiin radalla keskustelua ja todettiin, että kimppatilaukselle olisi paikka. Itse tiedän jo 3 muuta, jotka olisivat mahd. Gimotolta tilaamassa itseni ja F:n lisäksi ajoasua.

Jeps, ajankohta olis ehkä jossain joulu-tammikuussa? Tehtaalta saanee vielä paremmat rabatit kimpasta; parista puvusta kyselin, ja siitäkin jotain alennusta luvattiin. Mä voin pistää uuden kymysyksen tehtaalle, ja hieman lämmitellä aihetta lisää.
smile_org.gif

Laitetaan uusi threadi pystyyn aiheesta, missä on parempi otsikko.

F.

Tuossa juteltiin kaverin kanssa ja ehkä helmikuu-maaliskuu olisi parempi ajankohta, kun ei nuilla kuitenkaan mikään kiire ole. Tälle kautta ei kerkeä kuitenkaa
biggrin.gif

Mie tulisin mukaan kimppaan ja tilaisin kaksosaisen touring puvun. Toi jumppapuku on oikeesti keväällä kylmä. Kyllä tammikuulla kannattaa tilaus laittaa niin ehtii venyttelemään sitä ennen ajokauden alkua.

Ja tammikuussa tilaamalla sen toimitusaika on noin 6vk, mutta keväämmällä ne ajat pitenevät. Gimoto meinaan tekee pukuja aika monelle kilpakuskillekin ja nehän niitä kuluttaa enemmän kuin yhden kaudessa.
biggrin.gif
+ kaikki muut tilaajat keväällä.

Itse tilasin viime talvena tammikuussa puvun ja helmikuussa se tuli kotiin.
smile_org.gif

Noni, eiköhän se F. tuosta laita jossain vaiheessa sen topicin pystyyn, alkaa olemaan jo useampi kasassa
biggrin.gif
Jos sen 10 pukua saa läjään, ni varmaan jonki verran hinnasta saa pois
biggrin.gif

Mulla olisi myös 1-osaisen nahkapuvun osto edessä. Kuulemieni hintojen perusteella alan vakavasti harkitsemaan tuota Gimoton kenguru mallia.
Olen etsiskellyt jo tovin laadukasta pukua mutta mitää sopivaa ei ole löytynyt, koska vartaloni ylä- ja alaosat ovat niin eri paria...
Jos jollakin olisi mahdollisuus tuoda valmista mallia esille olisin kiinnostunut hypistelemään sitä jonka jälkeen voisin siirtyä tuohon "tilausvaiheeseen"...
Joten jos joku moisen puvun omistaja on menossa ratapäiville, voisi heittää vinkkiä niin pääsisi ihmettelemään..

Kaks osanen tourinki muakin kiinnostais. Minkähän hintane tommonen mittatilauspuku mahtaa olla. Noitten kotosivuilla käväsin pikkusen kattelemassa, ja halvimmillaan jotain tarjouksia oli alle 600€.

Back