• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

nahkakysymyksiä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja weeny
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

weeny

New member
Palstailevalle naisväelle kysymys (ja miksei miehillekin) et millaisia ajohousuja siis nahkaisia teiltä löytyy? Kun ekoja oon hankkimassa
nixweiss.gif
.Kiikarissa ei ihan mitään totaali racing-tyyliä muttei kuitenkaan ns. "farkkumalliakaan". Kiitosta jos vastailette..

Minulla taitaa olla Louisilta hankitut.Maksoi muistaakseni 60E.
Cafe-racer näkyy olevan malli.
Pehmeää paksua nahkaa, silkkivuori, joustaa...venyy...Vaanhtomuovipehmusteet (niil ei varmaan mitään tee, mut onpahan siellä olemassa)
On olleet aikalailla jalastapääsemättömät, jostain syystä.

Minulla on Richan naisten Seagull -malliset nahkahousut, jotka ovat ei-racingtyyliset, saappaan päälle tulevat lahkeet. Polvissa pätevänoloiset suojat ja housut istuvat todella hyvin. Polvisuojien lisäksi ei oo muita suojia, mutta en oikeastaan lumesuojia vaatteisiin kaipaakaan. edit: ainiin, 199e.

Lisäksi Richan Samourahi (kaksiosainen nahkapuku), joita ei tosin ihan kahvilla lörpöttelyyn kehtaa laittaa päälle =) Tai pitäis ainakin käydä mummoilemassa radalla jonkun kerran ensin. edit: sh. 795e.

Nyt on sitten byysat tullu hankittua, Richan Seagull.
biggrin.gif
Kiitos yennylle vinkistä  
thumbs-up.gif

Back