Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herkullisia ovat juu...vaan hinta ei.Noi hepco & becker:n laukut kyllä näyttävät herkullisilta ja ovat mukavan kokoisiakin,varmasti mahtuu kypäräkin.Saisiko niitä mistään?En ainakaan biker pointin sivuilla nähnyt
Itsellä Iron Horsen laukut kolmatta kesää käytössä. Hyvää niissä on, että sopii mukavasti ruokakassi/laukku ja ovat suhteessa tosi edulliset. Pikkuisen tuli ensimmäisen kesän jälkeen puuhastelua kun alkoivat menettää parasta ryhtiään. Niittasin pellistä (olen kuullut myös kavereista jotka Etolan muovista) sisälle vahvikkeen, ja sen jälkeen olen nauttinut edullisista laukuista.Takalukun lisäks sitten Iron Horsen sivulaukut vielä pyörään kiinni. (Ihan ok laukut ovat. Tuli viime kesänä todettua Norjan reissulla.) Toisaalta jos löytyis vaikka jotkut HD:n matkamalleista tutut sivulaukut(halvalla), niin olis vielä parempi...
Tokimotossa näin noita hyllysä eilen.Noi hepco & becker:n laukut kyllä näyttävät herkullisilta ja ovat mukavan kokoisiakin,varmasti mahtuu kypäräkin.Saisiko niitä mistään?En ainakaan biker pointin sivuilla nähnyt
Jos bikerpointissa ei jotakin ole hyllyssä niin tilaaminen onnistuu louisilta.. perivät muistaakseni 18€ toimitusmaksun mikäli tuote on sellainen joka ei kuulu heidän valikoimiin.. tarkempaa infoa löytyy heidän nettisivuiltaanHerkullisia ovat juu...vaan hinta ei.Mutta änivei: Biker Point myy Lousin kamoja ja Louisin luettelosta löytyy ainakin Hepco&Beckerin muovilaukkuja. Kysymällä voinee löytyä myös nahkalaukkuja. Luulen...![]()
![]()